Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig program-/webudvikler til partnerskab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som nævnt i overskriften søger jeg en partner som kan sin webudvikling. Det hele bygger på en ide som jeg har gået med i snart to år nu og jeg tænker stort set på det hver eneste dag. Jeg er 24 år, selvstændig håndværker og selve ideen vil løse mange problemer for selvstændig samt erhvervskunder og privatkunder. Det hele bygger op om en portal for kunder som gerne vil have et tilbud på et stykke arbejde eller for kunder som gerne vil have et stykke arbejde udført. Denne ide minder IKKE om de portaler der findes idag som benytter sig af "Indhent 3 byggetilbud" men derimod en meget mere simpel men kompleks tilbudsportal. Da jeg selv er inde for håndværk af forskellige slags ved jeg havd dette vil betyde for mange mennesker både økonomisk men det vil også gøre dagligdagen meget nemmer for tusindvis af danskere. Jeg har ideerne men kan desværre ikke selv finde ud af at programmere.

Jeg har regnet på dette længe og lavet en del regnestykker for næsten hele prosessen samt brainstormet en hel del.

Omsætningerne er beregnet ud fra danske brugere.

Det hele er inkl. moms

De første seks måneders omsætning vil give et underskud da der skal reklameres en del for at kunne sprede budskabet samt købes ind til det rigtige it-udstyr.

Det første halve år:

Ca. -65.000 danske kroner.

Første års omsætning vil give estimeret 1.000 betalende abonnementskunder.

Det første år:

1.000 abonnementskunder.

Omsætning: ca. 243.000 kroner.

Omkostninger til reklame: 80.000 kroner.

Det andet år:

3.000 abonnementskunder.

Omsætning: 1.350.000

Omkostninger til reklame: 120.000 kroner.

Det treide år:

6.000 abonnementskunder.

Omsætning: 2.700.000 kroner.

Omkostninger til reklame: 180.000 kroner.

Herefter tager jeg et gevaldigt spring i min fremtidige forrentningplan ang. omsætning.

Det syvende år:

30.000 abonnementskunder.

Omsætning: 16.500.000 kroner

Omkostninger til reklamering: 600.000 kroner.

Alle mine beregninger er lavet efter en minimums omsætning. 

Hvis du er interreseret på at høre mere så send mig en mail til: awald@hotmail.dk Jeg kommer fra københavnsområdet og er altid klar til at drøfte dette over en kop kaffe.

Hilsen Anders Løvenwald.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)