Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé Dubai

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bare nice at alle I Dubai-indianere (ved ikke hvad det hedder) melder ind. Jeg er overrasket over at I er så mange dernede. Det vil helst sikkert kunne komme til gensidig gavn at vide hvordan man kan kontakte jeg hvis man skulle få en ide der ville passe til Dubai.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:16

Hej

godt og høre det kan lade sig gøre nede i varmen, kunne i ikke fortælle lidt mere om livet dernede???

Mvh Diesel

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:40

Hvad med en No Cure - No Pay løsning på salg / udlejning af ejendomme / lejligheder / private øer?

Eller udlejning af hotelværelser, konferencecentre, flyrejser?

Det kunne jeg da godt være frisk på Wink

Mvh,
Christian

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:59

Hej Davion

Det kunne jo være noget med dansk kvalitet f.eks. dansk designede ure fra  skagen tom kristensen edition og andre af de fine danske ure eller noget motorsport relateret igen de kendte danske navne Jan Magnussen osv. Jan Magnussen har også designet solbriller

Dubai Hummm, bare det var mig suk!!!!!

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:15

Jeg kender ikke andet til Dubais marked, end at det primært er nogle yderst velhavende mennesker, der lever der.

Jeg er importør af yderst eksklussive opaler (ædelsten) her i Danmark, men jeg mærker at markedet er meget begrænset her i norden. Jeg har derfor flere gange selv tænkt på at prøve en indtagen af markedet i Dubai. Fordelen med disse varer er, at de er helt unikke - det er verdens flotteste og mest dyrebare opaler, jeg forhandler. Der er derfor ikke nogen videre konkurrence i et lignende omfang, men til gengæld er prisen også derefter!

Prislejet ligger på 400.000 - 2.500.000 dkk. med en pæn fortjeneste!

Hvis nogen har en direkte kontakt til dubai og evt. kunder, er jeg til enhver tid frisk på at indgå et samarbejde, der kan komme os begge til fordel med et hurtigt økonomisk resultat

Venligst,
Mads G. Dinesen

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:56

mit forslag er at starte et netværk for danske og nordiske forretningsfolk som har interesse i Dubai, alene det kunne være indbringende. herefter kunne du alliere dig med dem som du mener har noget godt at tilbyde.

mvh

jan

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:16

Jeg kigger lige med her,,,det lyder spændende.

kan nogen af jer som skriver fra Dubai ikke fortælle lidt om hvad i lever af der nede??

Fra Dubai
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle.

Nu blander jeg mig også lige, da jeg er bosat i Dubai.

Først og fremmest, så er jeg overrasket over niveuet hernede. Generelt vil jeg sige, at på alt IT-infrastruktur generelt, er de omkring 5-10 år bagud. Jeg arbejder til dagligt som IT-sikkerhedskonsulent hernede, så jeg har set en del ting hernede, som man så dem 5-10 år siden i dk...
Hjemmesiderne er også grimme og ikke til at ha med at gøre, så der er masser af muligheder hernede!

Dog kræver det som sagt bare nosser, og jeg håber da mine en dag kommer, når den rigtige ide også kommer :-)

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52

Hej alle aminoer..!

Har selv tænkt på en masse ider om at starte op som selvstændig i lang tid. Dubai er stedet hvor det hele sker (ihvertfald efter det man hører og ser på tv). Har aldrig været der selv, men regner med at tage der over meget snart.

Da jeg ved hvor meget folk fra Dubai går op i mode, indretning af hjem osv. har jeg tit tænkt over at sælge eksklusive, luxuriøse møbler dertil. Til evt. indretning af kontore eller hoteller osv... Dansk (scandinavisk) designer møbler er vel rimelig kendt omkring i verden og også i luxuriøse Dubai.

Jer store folk der bor i Dubai må da vide en del om dette. Kunne det være en ide?

Med venlig hilsen

Mr. Brown

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:48

Hej Davion

Hvad med at lave et bureau hvor du kan sælge rejser/hotelophold osv. til skandinavere som gerne vil til Dubai?

Det skulle der da være potentiale i... eller, ved det ikke?

MVH

Lasse

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)