Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé Dubai

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Dubai
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set der er en europæisk møbelforretning hernede, og så er Idemøbler osv også hernede. Men jeg tror ikke der er nogle danske "high-end" brands hernede.

Så det er måske en mulighed du skulle undersøge :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:54

kan se det er længe siden du har skrevet indlægget - har du fundet noget eller er du stadig interesseret?

Vil du starte det op alene eller er du interesseret i en partner?

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:42

Hey michael, hvem er det du skriver til angående en idé? ihvertfald kan du maile mig hvis du er interesseret i noget med de danske møbel brands som jeg skrev om. Mail add er kaiserabbas81@hotmail.com 

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:27

Naar I siger at I gerne vil have ideer til virksomhed i Dubai, taenker I (henvender mig primaert til starteren af traaden, men naturligvis ogsaa alle andre, som har bundt ind) saa paa virksomheder, som udbyder produkter/services til kunder i Dubai, eller bare en virksomhed, som med fordel kunne drives fra Dubai? Hvis tilfaeldet er det sidste, saa har jeg muligvis noget brugbart input.

Venlig hilsen Jes

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 14:55

Orangekiks:

Hej Davion

Hvad med at lave et bureau hvor du kan sælge rejser/hotelophold osv. til skandinavere som gerne vil til Dubai?

Det skulle der da være potentiale i... eller, ved det ikke?

MVH

Lasse

Som folk selv giver udtryk for her i tråden, lader der til at være et potentiale Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 14:58
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
hej hva med en virksomhed der bare har adresser til salg i dubai fordi indkomst skatten er jo meget, meget lav dernede det kunne man jo da helt klart udnytte til at sælge "fiktive" adresser til folk i europa som gerne vil slippe lidt billigere i skat
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:27

Hvis nogen af jer gutter som er i dubai mangler en ekstra medarbejder (computer relateret har cisco ceritifacter og andre sjove ting) gerne sikkerheds relaterede ting da jeg går meget op i det og kender rigtig meget til det punkt både inden for windows linux/unix verdenen så kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med et arbejde i dubai jeg arbejdet lige pt i spanien og kan lide at rejse rundt

Kontakt mig på Thomas@hxs.dk

mvh thomas

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:41

Hej Michael

Jeg har ikke fundet den rette idé eller partner endnu, og er stadigvæk interesseret i at vende eventuelle forretningsidéer. Hvad har du i tankerne? bor du i Dubai eller hvad?

/Davion 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:14

Hej Davion.

Jeg står med en køreklar forretningside med stort potentiale i Dubai - Jeg har lavet aftaler med producenten og har nogle løse kontakter til afsætning af produktet i Dubai, dog mangler jeg lidt kapital til at starte op i Dubai samt lidt lokal kundskab da jeg selv bor i Danmark. Jeg har diverse kontakter dernede, men ingen decideret partner.

Kunne dette have interesse kan du kontakte mig på michael.dubai.nu@gmail.com

/michael

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)