Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé Dubai

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle kreative sjæle, som har en genial  forretningskonceptidé til et projekt i Dubai. Jeg har selv flere idéer men vil gerne have jeres bud. Jeg har vide økonomiske rammer, og bolig i Dubai, så jeg kan komme igang lynhurtigt. Jeg hælder nok mest til idéer der har med nethandel at gøre. Håber at få nogle gode bud. So long.

Mvh.

Davion

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 10:20

Jooo, man kan vel altid sælge lidt guld i en webshop i Dubai??
Mvh
Steen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:19

Jeg tror det er meget svært for en person placeret i danmark at komme med den gode ide. Første problem er naturligvis at vi overhovedet ikke har noget overblik over hvad der er på markedet. Andet problem er den manglende indsigt i kulturen (sådan helt generelt på alle niveauer), f.eks. hvis Armani ikke er noget stort marked, så er det nok dumt at åben en webshop som sælger den slags. I den anden ende af kultur skalaen kan man så sige smykker til kvinder er det accepteret? Og midt i mellem, det kan nok ikke betale sig at sælge tilbehør til hunde hvis de fungere som spise i stedet for husdyr (aner ikke om det er tilfældet Big Smile)

Altså, vi mangler helt basal indsigt for at kunne komme med en god ide.

/Peder 

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:39

jeg er også i dubai - og har massere af idéer men ikke nok tid :-)

du kan slå på tråden +971 50 508 7979

mvh

Kaz

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34

Hej Kaz

Ringer til dig på et tidspunkt.

/Davion

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:19

Diamanter....

Kunde tilpassede ringe/smykker oa. - webportal hvor kunden kan vælge precis det han/hun gerne vilæ have...

Ved at de er gode og meget billige håndværkere dernede..  og så koster diamanterne jo kun 1/3 - men husk tolden ;-)

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:55

Hej Davion og andre!

Jeg bor i Dubai og er ved at sætte Internet business op her og er altid klar på at høre om ideer eller dele egne ideer med andre iværksættere.

Jeg kan kontaktes på +971 50 259 2040, bor i Greens og skriv på christian@broberg.dk

Mvh
Christian Broberg
www.broberg.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:42

Skal man nødvendigvis sidde i Dubai for at lave noget så ordinært som en webshop.....

Mit begrænset kendskab til Dubai og forretningsmuligheder levner ikke de store guldkorn - men synes ikke lige jeg forbinder forretningsmuligheder i Dubai med webshops...!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:49

Jeg har læst at Bertoni som led i deres vækst også gerne vil ind i Dubai - så der er der da en god mulighed for at starte noget op :)

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21

Hey Davion.

Jeg er en ung gut fra Århus-egnen som går og leger lidt med ideen om opstart af virksomhed i Dubai. Men mit kendskab til markedet og mine kontakter dernede er meget begrænsede. Det ville derfor være fedt hvis vi kunne få en dialog igang. Jeg er p.t. i lære som låsesmed og har knap 2 år tilbage af min læretid. Jeg har tænkt tanken, at med det byggeboom der foregår i Dubai lige nu må markedet for højsikkerhedsaflåsning og smart betjening være næsten ubegrænset. Jeg ved godt at de også dernede er meget langt fremme rent teknologisk men der er vi bestemt også i Norden. Det burde være muligt at kunne diffensiere sig på enten pris eller kvalitet.

Helt præcist har jeg lige nu 2 produkter i tankerne som kunne være spændende at arbejde videre med. For det første, et genialt finsk produkt med hensyn til selve aflåsningen. Som det andet, et forholdsvis billigt dansk produkt der gør det muligt at låse/låse op med fjernbetjerning. Mere vil jeg ikke røbe lige nu.

Men skriv din uforbeholdende mening tilbage til mig om det er noget der er hver at gå videre med eller om det er spild af tid.

Håber at høre fra dig.

Hilsen Morten  

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)