Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man se eller indberette AT MAN IKKE har haft indtjening i Virksomheden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle forslag, kommunen ønsker dokumentation - har heller ingen dansk bank relateret til forretningen, så ved ikke helt hvordan?

Skat.dk giver mig heller ikke rigtig nogen muligheder 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du siger det jo selv - du har ingen bank - hvilket jo er usædvanligt hvis du har en virksomhed faktisk -

Om kommunen ønsker bevis for indtjening eller ikke indtjening er nok hipper som happer - for uden at have modtage penge officielt - enten det var paypal eller bank eller MP eller andet - eller har en række bilag for indtægter via kontant kasse for den sags skyld - så vil jo skat og kommunen let kunne få det tanke, at du arbejdede sort (husker ikke om der var noget rengøring/vinduespuds mm inde over en gang hos dig)

De KAN så  - både kommenuen og skat, være nødt til at at ansætte noget ud fra deres bedste formodning - din levestandard osv. At drive forretning på nogen officielt måde, og så ikke have nogen form for dokumentation for pengene - er skidt, også selv om du nu siger, du intet har solgt, for har du reklameret og beskrevet din forretning (og det har du jo ex herinde flere gange) - så er det måske ikke så let bare at sige - det var et rundt 0

MEN jeg ved jo ikke hvad du skal dokumentere det for - om det er op eller ned du vil i beløb, svært er det i alle fald - og uden regnskab, bilag og bank - så bliver man let bare ansat til et tal.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med John.

Men du har haft aktivitet, når du skriver ingen indtjening. (Varesalg - varekøb osv.). Alt dette skal indberettes. Er det en enkeltmandsvirksomhed, så har du 3 år til at tjene penge, ellers betragtes det som hobby og så ryger alle dine privilegier som virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)