Er der nogle af jer Aminoer der ved hvordan man kan komme i kontakt med Google Adwords, når du nu er så rare ikke at svare tilbage på de mails de modtager. Martin |
Mener ikke man har så mangen andre muligheder end E-Mail.
Er der nogle af jer Aminoer der ved hvordan man kan komme i kontakt med Google Adwords, når du nu er så rare ikke at svare tilbage på de mails de modtager. Martin |
Det burde da ikke passe, at man kun kan komme i kontakt med dem pr mail. De har haft vores gjort vores adwords annoncer inaktive i ca en uges tid, selom der er penge på kontoen. Nu har de ikke reageret på vores mail i næsten 3 døgn, hvad fanden er det for en service. Martin |
Mail er noget af det nemmeste og rareste at bruge i den daglige hverdag, men det ved de store firmaer bare ikke, for de gider ikke glo i postkassen hele tiden.. De store firmaer er med til at sætte dagsorden på tidsforbrugene og måske har de en intern aftale med Post Danmak, således at PD kan tjene endnu flere penge på frimærkesalg.. uffff.................. |
nogen der ved hvad mail adressene er til google? Skal stille spørgsmål om hvorvidt det er ok at bruge sin indtjening fra adsense til at få flere besøgende (adwords) ind på samme side som adsense reklamerne ligger. |
Det er helt okay. En del lever af den arbritrage mulighed. Men du kan jo ikke direkte overfører penge fra din adsense-konto til din adwords konto, så det største problem i sådan et setup er jo likviditeten. Læs mere om dette f.eks. her: http://www.wolf-howl.com/sem/adsense-arbitrage-tips-tricks-secrets/ |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Takker... Har bare "hørt" at det skulle være en gråzone...der der vil jeg ikke ud med google:) så jeg ville have en skriftlig bekræftigelse. Faktisk er det kun for at få flere læsere på bloggen og intet andet. Men det ser ud til at jeg godt kan gøre det..... |
PPC Arbitrage er forbudt med Google nu - så hvis du vil have lukket både din adsense og adwords konto, så er det vejen frem :) Med hensyn til at kontakte Google, så er der kun email, med mindre man har en bureauaftale med dem eller er en meget stor kunde. |
ja okay.....så holder jeg sgu næsen væk fra det!! |
Hvordan skal det forstås? Må man ikke reklamere med adwords på en side der indeholder annoncer fra adsense? Jeg havde tænkt mig at reklamere for mine nyhedsbreve med adwords og har samtidig adsense på siden. |