Jeg er i gang med at redesigne min shop, Lisen.dk. Vi er lidt af en blandet landhandel der både har kvindetøj, børnetøj, brugskunst, legetøj osv. osv. - og så også lige "gammelt lort", som det hedder på fagsprog! :-) Det er en svær størrelse at tæmme, synes jeg - både mht. look og især opbygning, men nu har jeg givet det et skud, men vil rigtigt gerne have noget feedback, inden jeg bruger alt for meget tid på det. Ting, der bliver ændret (men som man gerne må kommentere på alligevel): Forsiden får lidt mere indhold - samt en forklarende tekst eller to, om hvad vi er for nogle størrelser! :-) Undersiderne i topmenuen er ikke blevet lavet om. (undtagen "Indkøbskurv") Især er "Klub Lisen" meganederen og kedelig. I højremenuen dropper jeg foldemenuerne tror jeg. Synes selv, at de er irriterende. I højremenuen har jeg planer om at lave "til dig", "til børn" osv. om til links, der peger på en oversigtsside over netop den kategori. Kategorien "Tøj" bliver fjernet og siden er pt. superkedelig, jeg ved det! :-) Loppeshoppen er mere eller mindre tom - vi arbejder på sagen! Alt andet, må I gerne råskyde på - er interesseret i al input jeg overhovedet kan få, så hold jer endelig ikke tilbage. Giv dit besyv med. |
Din grå hover på links ødelægger meget.
Hele dit jubii index i nedre halvdel af siden - kunne det mon undværes? Så ville siden have nogle lækre proportioner og virke mere helstøbt tror jeg.
Topmenuens løsthængende orange menupunkter kunne godt trænge til lidt fokus.
Dine produktbilleder vil gerne have alt tags på.
Nu spiller jeg jo voldsomt meget oline med min knægt på knap 2 år og de der bobler og den bi ikke
Det var vist det - som altid kan man jo ikke bemærke noget på det grafiske generelt gid en af mine næste kunder er med på at vi hyrer dig til grafikken.