Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudbetaling for webshop forbedring

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

JennyN:
Prisen er sikkert ok, min tvivl ligger bare I, om opgaven bliver som jeg forventer

Sørg for at ALT er skrevet ned fra starten og at I begge har en kopi af det der skal laves. Det du forventer af en opgave kan være noget andet som firmaet forventer at du vil have.

Jeg har set hårrejsende eksempler på bestillinger og leveringer hvor jeg måtte konstatere at firmaet HAR leveret det som kunden ønskede, men kunden havde ikke formuleret sig godt nok.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

JennyN:
Nu betaler jeg altid selv før tid, så den side havde jeg ikke lige tænkt på :-)

Min opgave vil koste 5000 kr. plus moms; og alternativt et klippekort til 10.000 kr. plus moms.

Prisen er sikkert ok, min tvivl ligger bare I, om opgaven bliver som jeg forventer, når jeg allerede har betalt for den på forhånd.

mvh
Jenny

Hvad er det da du ska ha lavet?

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Quality Code Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Afhængigt af den ændring du skal have lavet kan jeg muligvis hjælpe. Jeg gør det gerne gratis mod en anbefaling på trustpilot! :-)
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulrik; det har jeg beskrevet længere oppe i tråden :-)
mvh
Jenny
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tak for dit tilbud; nu er det ikke prisen, jeg er bekymret for, men om jeg får det, som jeg forventer mig - til prisen.

Altså om jeg har tillid til dem, der skal lave det, jeg tænker. Og det jeg tænker, har jeg beskrevet på forrige side. Så allerede der; at du kun læser en halv tråd, er desværre nok for mig til, at jeg ikke ville vælge dig - heller ikke selv om du var gratis :-)

Beklager hvis jeg lyder uhøflig, men læs tråden, før du tilbyder hjælp :-)
mvh
Jenny
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JennyN:
Hej Ulrik; det har jeg beskrevet længere oppe i tråden :-)
mvh
Jenny

Sorry, det missede jeg! Men altså der findes utallige Plugins til WooCommerce der med 99 procent sikkerhed vil kunne gøre noget lignende det du beskriver. Men ... så skal du jo skifte shopsystem og det er nok lige at smide barnet ud med badevandet. Håber du finder en hjælpende hånd til det du har brug for. Der er masser af Shopify-folk derude, er det mit indtryk, så mon ikke du kan finde nogen at handle med på vilkår som er OK for dig.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)