Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af .dk domæne under 18

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

I forbindelse med opstart af ny hjemmesiden, hvor jeg vil skrive om diverse nyheder osv. ønsker jeg et .dk domæne. Jeg vil meget gerne have det i mit eget navn, og har fået tilladelsen fra mine forældre. Problemet er bare, at der står jeg skal nem-ID valideres hos dk-hostmaster. Jeg er 17 og har selvfølgelig et nem-ID, men vil jeg blive afvist grundet min alder?

Jeg har søgt rundt, og umiddelbart skriver nogle, at jeg bare skal have spurgt om lov af forældre, men jeg er alligevel i tvivl, og jeg har ikke lyst til at begynde at oprette et domæne, hvis det ikke er muligt grundet min alder.


Vh Silas
Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du vil ikke blive afvist på grund af din alder. NemID er bare for at bekræfte at det er dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt oprette domæne med din nemID uden at være 18 normalt - Det du ikke må er, siden at optræde som virksomhed - indgå bindende aftaler osv - men du må gerne have et nyhedssite og tilsvarende

Er tanken affiliate og indtjening - så vil der formentlig være krav fra affiliate partners om en person på 18 at indgå aftale med - selv om jeg nu ikke kan se det skulle være absolut lovkrav, da der jo ikke påføres en 17 årig nogen som helst gældsrisiko eller anden forpligtelse i forhold til selve reklamen - men det er klart, at en affiliate partner kan mene, at de kun indgår aftaler med nogen der har ret til at gøre det fuldt ud = er 18 år. Det kan så være du skal have en forældre på banen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)