Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - told, moms og importgebyr???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er.

Jeg er ny her og starter nok snart et webshop eventyr indenfor dropshipping /// shopify.

Jeg kender både til down sides og up sides ved dropsshipping, men jeg har stadigvæk aldrig gået på en handelsskole, hvilket betyder jeg ikke ved så meget om så mange ting indenfor feltet, men jeg er igang med at uddanne mig selv.

Jeg har bare et spørgsmål, som jeg er meget i tvivl om, hvilket lyder på:
Skal jeg import registreres, betale moms og told, hvis de varer jeg handler rundt med koster under 80 kroner stykket? Jeg tænker da jeg skal import registreres, men er i tvivl med de to andre.

Jeg vil finde en leverandør i Kina og jeg vil dropshippe worldwide.

En der evt. har et link til en hjemmeside, hvor jeg kan læse og lære alt om dropshipping, hvis man bor i Danmark? Synes ikke jeg kan finde noget rigtig godt.

Tak på forhånd!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal importregistreres - momsregisteres skal du når du kan se du vil ramme 50.000 kr per 12 mdr - = normalt når du rammer 4000 kr omsætning per måned

Det må være - rent ud sagt - noget være bras man kan købe i Kina til 80 kr - hvis ikke fragt skal blive langt højere end ved at købe i kasser og æde tolden

her om dropshipping-  også fra Kina http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)