Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revitalisere website for ferieboligudlejning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har gennem en årrække lejet vores feriebolig i Sydfrankrig ud via sitet pcae . dk. (eller cap-coudalere .dk)

Vi skabte selv websitet for mange år siden gennem simpel html-programmering. Vi fik stor ros for det det dengang, men kan godt se at vi er blevet overhalet indenom mange gange siden.

Vi må konstatere at websitet ikke længere dukker op i søgninger på nettet - formentlig fordi vi ikke har haft behov for at opdatere sitet så ofte og META-tags er blevet erstattet af noget andet (?).

Er der nogle der kan hjælpe med råd og dåd til at revitalisere hjemmesiden eller har gode enkle råd til hvordan vi skaber noget mere trafik via søgninger mv., så vi får fat i nogle flere ferieboliglejegæster?

Alt er værdsat,men ikke noget kompliceret. Måske en der bare har værktøj el. evner til at transforme vores hjemmeside ind til til nutidens standard :-)

Med mange hilsner fra en "ydmyg amatør html.programmør".

mvh. Nicolai
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er vist lidt "gl dags" :-)

Det er jo 2 total ens sider paa forskellige URLs  og det giver DC duplicate content og straffes af Google. Google vil ikke vise 2 "bøger" med ens indhold.

Mens jeg har skrevet dette gik jeg tilbage og nu rredirecter cap-coudalere .dk til pcae . dk.  uhmm besynderligt.. Lige før var jeg inde paa en side som hed cap-coudalere .dk og pcae . dk i et andet vindue.

Naa men vil anbefalde at lave jeres side om i Wordpress, der kan man bruge gratis themplates som er SEO venlige eller købe et thema for ca 50 - 60 dollers https://themeforest.net/category/wordpress

Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders, jeg har tænkt på wordpress og har også leget lidt med det. Men jeg synes det er meget svært og uoverskueligt for en ikke-IT nørd, som jeg at arbejde med. Men tusind tak for dit råd, som jeg er sikker på er helt rigtigt. mvh. Nicolai

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PLus at siden ikke er mobil / tablet venlig  ikke responsive som er noget gogole vægter højt og brugerne

Ingen brug af H1, H2 etc i teksterne i følge https://sitechecker.pro/  

Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er også rigtigt. Der er sket meget siden den blev lavet. Kender I til et værktøj eller en "nørd" som kan opdatere dette til nutidig standard, fx i wordpress?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

aegidius:

Tak Anders, jeg har tænkt på wordpress og har også leget lidt med det. Men jeg synes det er meget svært og uoverskueligt for en ikke-IT nørd, som jeg at arbejde med. Men tusind tak for dit råd, som jeg er sikker på er helt rigtigt. mvh. Nicolai

hvis du selv har lavet siden i html-programmering vil jeg ogsaa mene at du kan lave en WP side da du ikke skal programmere. Jeg syens tilgængl at html-programmering er uoverskueligt og svært :-)

Du skriver at
Vi må konstatere at websitet ikke længere dukker op i søgninger på nettet,

Hvilke søgeord ? Hvordan holder i øje med det ?

Hvis du skal have hjælp til at sætte en ny side op i WP hjælper jeg gerne

Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, Jeg må nok være ærlig at sige at mit fokus er flyttet en del i de senere år og programmering er nok ikke min stærkeste side. Når det samtidig blot er et feriesite, så har fokus i den senere tid været på andre ting (familie, børn og job) end "vedligeholdelse" af website. Hvordan kontakter jeg dig for en nærmere snak om hvad du kan gøre? mvh. Nicolai

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har lige sendt en privat besked, hvis du ikke faar den skriv lige igen

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal forvente at i skal ha' lavet en helt ny hjemmeside. Og en ny hjemmeside giver ikke besøgende i sig selv.

SEO:

Det er total urealistisk at i har budget til at få gode placering på google, da feriebolig er en af de mest konkurrenceprægede nicher.

Der er intet galt i at lave en hjemmeside, og så gå efter nogle longtail søgninger på lokalområde, serværdigheder m.m., men der skal et større SEO-arbejde over længere tid til før det giver frugt. Og det koster.

Det vil bedre kunne betale sig for jer, at annoncere jeres feriebolig på store etablerede udlejningssider. F.eks. Airbnb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)