Hej alle,
Jeg er i færd med at købe medarbejder ulykkesforsikring til at dække den side. Nu skal jeg forstå, hvad jeg skal gøre for at registrere mig selv som lønmodtager til mig selv. Jeg vil ikke, eller har brug for, tage nogen løn endnu, men skal jeg? For visse dele af virksomheden har jeg opbygget en "lønomkostning" med den forståelse at disse opgaver kan outsources i fremtiden, men for nu vil jeg gøre dem. Jeg har også læst noget om at skulle anmelde o SKAT, hvis der var en lønbetaling i 1. kvartal. Alt i alt er jeg usikker på de væsentlige skridt, jeg skal tage for at sikre, at min regning, SKAT og arbejdslovgivning er fuldt kompatibel, så jeg kan fokusere på at starte virksomheden faktisk. Det ville være meget værdsat. Mange tak Johan |
Hvis du arbejdsgiver registrerer skal du 0 angive for alle måneder du ikke betaler løn
Så er der her 12 punkter du skal overholde alle sammen http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html og noter dig - at du nu efter lov der givet vedtages - skal spare 40.000 kr = 51.000 overskud før skat op inden to år - som det ser ud nu i ny IVS lov
vh John Hannover