Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

160.000,-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Fra  FamUds Transport & Service Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad gør man når man skal bruge kr. 160.000,-

når ens bank ikke vil hjælpe en og når man så søger om div. Lån kan man kun låne 15 %af det beløb jeg skal bruge 

jeg har været kunde hos Resurs bank og så der spørg jeg først og man fortæller at jeg skulle side for 3500 om måned i 96 og det sagde jeg ja til og så går han videre og så kom det du kan låne kr 7000,- 

Selv om man har været kunde i over 3 år har altid betalt hvad jeg skyldte dem 

men nu stå jeg og skal ha brug for deres hjælp men nej 

hvor kan man låne kr.160.000,00 til hjælp til mit firma 

råd modtages 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det lyder godt nok underligt. Med den fine og velovervejede beskrivelse, er det da et stort mysterie at banken ikke vil låne dig 160k

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Fra  FamUds Transport & Service Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stå ingen steder det bare blevet svære at låne penge

Fra Greve
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Fra  FamUds Transport & Service Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ikke blevet lette med tiden

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret i, at det ikke er let - og måske også er blevet sværere, at låne penge. Det har det nu i princip altid været, hvis ikke man har nogen sikkerhed at tilbyde, og det er naturligt nok, for risikoen er for stor

Forbrugslån i den størrelse du taler om, når banker har takket nej, er dels dyre dels ofte ganske korte = ofte blot 3 mdr

Du kan være nødt til at tænke om.

Start med at gennemtænke HVORFOR skal jeg absolut bruge disse 160.000 kr. Er det faktisk fordi, jeg tjener for lidt eller ikke har kunne spare noget af i mit firma? Hvis det er tilfældet, så kan det jo være at du skal overveje at gøre noget ved det. 

Er det fordi du har tjent til dagen og vejen og også til at forny dit udstyr men - skal tage en helt ny stor kunde ind der kan skabe stor indtjening, så må du have nogen til at lave en forretningsplan og budget - en med forstand på den slags, og som så går i banken med dig. Det KUNNE være din revisor

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2076
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Paulli Udsen:
3500 om måned i 96

Lig med: 336.000,00, sikke en rente og ÅOP.

Men rigtigt bankerne er helt vilde når du kommer med en pose varm luft og en pose overmodne kartofler. Så kan du låne 5 gang skorstenen.

Og 15% af de 160.000,00 giver da 24.000,00. Så Resurs Bank kan heller ikke regne.

Nu ved jeg ikke hvad beløbet skal bruges til: Firma?. Og hvad evt. er indtjening. Kunne du fremlægge et fornuftigt budget hvor du kan betale f.eks. 4.000,00 og så hæver tilbagebetalingen, når det kan lade sig gøre og blive fri af banken i en helvedes fart. Så kan det være de kontakter dig for at du skal optage nyt/nye lån. Så kan du agere derud fra.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)