ikke som sådan uenig - der er givet brancher hvor kunder - uanset hvad - viser sig utilfredse og - specielt hvis det er få anmeldelser Jeg ved ikke om du kan vise mig nogle links til de som du mener er ramt urimeligt (de jeg viste mener jeg faktisk er selvforskyldte i de positive og negative) Det ville være godt at se et billede af nogen, du mener er ramt urimeligt - Ofte tror jeg - også i den finansielle udlåns sektor, at det er ganske meget selvforskyldt - med uklare ÅOP og andet, men tør ikke sige det sikkert Jeg er sikker på, at med meget få anmeldelser, så kan specielt negative, tegne skævt billede, men hvordan man gør noget ved det aner jeg ikke - Måske kunne de helt enkelt undlade alle med under x anmeldelser - for at styrke pålideligheden, men er vi over 100 - så tror jeg faktisk de tegner et billede man kan bruge vh John Hannover |
Man må gøre op med sig selv, om man kan tåle dårlig Truspilot-omtale eller ej. Jeg har oplevet et stort firma, der gennem advokat fik Trustpilot til at opgive en i øvrigt rimelig anmeldelse. Omvendt er der firmaer, hvis tilstedeværelse på markedet er så monopolitisk, at de kan tåle dårlig omtale, simpelthen fordi kunderne dårligt har andre steder at gå hen. Et eksempel på sidste er Dabbolig, der på Trustpilot skraber bunden med 1 stjerne - men overhovedet ikke mangler kunder. Dabbolig administrerer nemlig 48.000 boliger. Og som almenboligloven er indrettet, er det svært at skifte administrationsselskab...