Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er det nu man kan se ens rank på google

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder sådan en hjemmeside, hvor man kan se sin rank på google... Fordi jeg synes at jeg har læst når man selv søger på sin website på google, så vil det ikke sige at det nemlig ligger nr 1

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv incognito mode i browseren.. det virker fint.

Hvis du annoncerer i adwords skal du ikke søge.. hvis du ligger på side 1, kan du bruge deres eksempelvisning på annoncer i google Ads... så går det ikke ud over din ctr for dine annoncer.

Jeg bruger et værktøj - Accuranker til at tracke alle mine søgeord. Det har kostet penge, men jeg var heldig at skaffe en lifetime deal på 49$ :) (findes ikke mere)

Der findes sikkert andre værktøjer derude hvor du kan tracke et begrænset antal keywords gratis...

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske den blev misforstået din placering på google... Jeg bruger ikke nogen ting, da jeg lige har oprettet sitet for nogle dage siden...

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge forskellige sider, fx Ahrefs.com til at holde styr på dine rankings på diverse søgeord. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen men det er stadig ikke det jeg skal bruge... Jeg skal bruge min placering i google... Hvilken plads jeg ligger på google... Og så vidt jeg husker skulle jeg mene at der er nogle gratis website hvor man kan se det på... 

Men mindre de har lavet det helt om.... Siden da, ellers finder jeg jo bare et plugin ???

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:

Mange tak for hjælpen men det er stadig ikke det jeg skal bruge... Jeg skal bruge min placering i google... Hvilken plads jeg ligger på google... Og så vidt jeg husker skulle jeg mene at der er nogle gratis website hvor man kan se det på... 

Men mindre de har lavet det helt om.... Siden da, ellers finder jeg jo bare et plugin ???

Det er jo det de svare. En hjemmeside ligger forskelligt paa forskellige sogeord og sætninger saa derfor kan du buge et tool som dem eller Cuterang. HVis du vil se hvor du ligger paa ordet "skraldespand" eller "gule skraldespande" kan du bruge disse tools til at se det.  Du kan ikke bare se hvor en side ligger. 

Som han svare i dit forste svar kan du ogsaa bruge https://ambition.dk/kompetencer/media-search-social/trafik/tools/impersonal/   eller incognito

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:
Jeg skal bruge min placering i google... Hvilken plads jeg ligger på google..

Hvilken plads  paa hvad ? paa hvike ord / sætninger ? 

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svaret... Jeg troede godt at man kunne søge det på ens eget link, men mange tak for svaret i forhold til uddybningen af svaret.... :) Jeg er ikke så dygtigt i nu, :) Forsat god aften alle sammen

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Search Console, fanen "effektivitet" Har det onde overblik. Der findes en lignende for Bing, men nu spurgte du på Google :-)

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Jeg har nemlig prøve google seach console, mener jeg og det virker ikke... Og hvis du tænker på i kontrol panel i forhold til at oprette en bruger i google. Så roder jeg ikke ved sådan noget, for hvis man ikke er inde i sådan nogle ting, så kan det gå helt galt også begynde at koste penge... 

Og det er nok der det meste ligger at jeg ikke er meget for at oprette mig alle mulige steder... 

For at kunne se det, det kommer nok med tiden... Hen af vejen så skal jeg nok kunne se den på google osv, 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)