Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken kategori af produkter har potentiale? (Webshop)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 24. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har længe ville starte en webshop, Jeg er ved at have styr på opsætningen af selve shoppen men har ikke fastlagt mig på nogle produkter endnu. Jeg ville høre om i kender til en bestemt kategori af produkter (Helst målrettet unge) hvor der er potentiale og ikke er den største konkurrence fra større virksomheder.
Hilsen Sofus
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus.

Jeg tror at du griber det lidt forkert an.. Jeg mener i hvert fald ikke at man bare skal lave en webshop for at lave en webshop - Ofte drevet af ønsket om at tjene penge - Det kan alle...

Jeg mener at du bør finde dig en niche hvor DU har interesse - Ikke hvor der lige er plads.

Det er din interesse der skal drive den på længere sigt, så man kører hurtigt død hvis ikke ens produkter siger en noget..

At finde produkter med stort potentiale med begrænset konkurrence.. Det kan være svært - Det kan også være svært at få folk til at pege på det, for er man selv i den branche vil man da ikke give sig selv mere konkurrence.

Der er flere måder du kan adskille dig - Et af dem er at finde et "Hul i markedet"... Man kan også have et produkt der kan noget helt andet end de eksisterende produkter..

Men mit råd vil være at du lige finder ud af hvor du har din interesse, og så se hvordan det ser ud i dét marked.

Mvh. Mark

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus

Jeg mener så det stik modsatte af Mark, hvorfor skulle man overhovedet spilde sin kostbare tid på følelser og forhåbninger om at andre også elskede "håndlavede nisser".

Nej, gå du hårdt ind, led efter en branche med stor konkurrence og mange udbydere. Sæt dig ind i produkterne og find din passion indenfor noget der sælger. Bliv den bedste, så har du muligheden for at skabe noget stort.

Led i statistikker, kig på Amazon, Ebay osv. og bliv inspireret.

Hvis alle vil købe Fidget-spinnere så sælg Fidget-spinnere, selvom de absolut er så ligegyldige som noget kan være.

Hvis nogen vil købe Aquaman-ringe, så sælg dem også selvom du synes filmen er plat.

Men vigtigst af alt, vær hurtig.

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, glem passionen for produktet (medmindre du selv skal fremstille det) og fokuser på nicher med lav konkurrence, hvor der fortsat er penge at tjene.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)