Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs-advokat M/K i 30'erne søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med stiftelse af et nyt selskab står jeg og mangler en advokat med bred erfaring inden for lige præcis dette.

Jeg benytter i forvejen nogle gode advokater til bl.a. inkasse og diverse jura/copyright-issues, men jeg mangler kontakt til en som er god til selskabsstiftelse og ikke koster spidsen af en jetjager i timen.

En anden, men for mig meget vigtig faktor - Det må godt være en advokat som har en kemi som fungerer godt sammen med min egen og som er et eller andet sted i 30'erne.

- Og nej, jeg skal ikke giftes eller lignende med vedkommende Smile. Men for mig er det supervigtigt at vi er på "lige fod" og klikker godt sammen. Og at vedkommende ikke er på vej ud af arbejdsmarkedet Vi skulle jo gerne have et vedvarende godt samarbejde i mange år frem i tiden.

Det vil være praktisk hvis vedkommende hører til i nordsjælland / københavns -området, men det er ikke et krav.

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:56

Vi benyttede Benjamin Lundström fra Bender von Haller Dragsted dengang vi stiftede selskab. Han er utrolig dygtig, til at snakke med, har forstand på de ting han snakker om. Han var god til at finde på løsninger til et problem, hvor flere revisorer havde givet os underlige, langt ude og modstridende råd og information. Uden at kende hans præcise alder, vil jeg sige han er lige omkring de midt 30, han har lige fået barn her for nyligt og er generelt interesseret i iværksætteri (du kunne bl.a. møde ham inde på Iværk08 på deres stand næsten lige overfor din, og han fortælle ofte noget klogt i Iværksætteren).

Eneste problem; han koster spidsen af omtalte jetjager, men du kan sikkert få et gratis intro møde med ham (plejer de at være flinke til hos BvDH) og derfra vurdere. Held og lykke med the new business

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 14:33
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)