Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - applikationer og millioner?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey. Vi er et mindre firma der arbejder med Facebook og applikationer på denne, samt hele det virale markedsførringsprincip på disse sociale networks der er så populære i øjeblikket. Vi har gennem længere tid oparbejdet en viden om hvorledes amerikanske applikationsudviklere tjener milliioner på applikationer. Mit spørgsmål er dermed: Er der nogle der har erfaringer med denne form for markedsførring? - værdien af den i Danmark, komplikationer osv. ..... Eller bare i det hele taget har arbejdet med disse "networks" i markedsførringsøjemed, vil jeg gerne modtage erfaringer og synspunkter på dette. ---Morten---
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:07

Hejsa,

Jeg er klar over, at dette er en gammel tråd, men jeg håber alligevel på din opmærksomhed.

Jeg har en fantastisk god ide til en facebook applikation og mangler en udvikler / et firma, som har kompetencer til udvikling og kommerciel udvinding og som ønsker at indgå en samarbejdsaftale omkring projektet.

Kontakt mig meget gerne på mail jacob@html24.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 09:59

Jeg et netop i opstarten af et firma som hjælper firmaer med markedsføring på sociale netværks, samt nyhedsbreve, og kunne godt søge en som dig Monin, vi er klar med at indgå et samarbejde.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:24

Hej Monin

Hos TraceMedia udvikler vi også applikationer / videoer til virale medier, og har også projekter kørende med andre AMINOER. Du er velkommen til at kontakte mig på 

Karsten {snabel-a} tracemedia.eu

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:12

Hej Morten,

Jeg har lidt forstand på det mener jeg. I går lavede jeg en Video blog her på Amino hvor jeg prøver at redegøre for det jeg har lært i forbindelse med at lave en Facebook applikation.

Du kan se blog indslaget her:

http://www.amino.dk/blogs/peter-skouhus/archive/2009/04/04/video-blog-som-omhadler-noget-af-det-vi-har-l-230-rt-om-facebook.aspx

Hvis du vil ha en snak om samme eller vil vide mere så skriv endelig til mig på peter.skouhus@1902software.com så tager vi den der fra.

Hvis du gider bruge et par minutter på lidt feeback så gør det endelig her på Amino således alle kan få glæde af det.

Mvh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:24

Er der egentlig nogle der checker disse applikationer, når de er implementeret på facebook, eller risikerer man at facebook er proppet med virus pga. mange applikaioner, som er lavet af brugere?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:42

Nej det er der ikke, men en Facebook applikation er ikke mere farlig hvad virus angår end en hvilken som helst hjemme side du besøger på nettet. Situationen er den at når du installere et program på din facebook profil så installere du ikke noget i den forstand, du tilføjer et program til din profil. Det laves fra din Facebook profil en kobling med programmet som gør at:

1. Programmet kan læse nogle af de data som du giver ind om dig selv f.eks gender, byen du kommer fra, interesser og den slags. (men ikke email, telefon nummer, password :-)

2. Facebook indsætter et link fra din facebook profil til programmet således du nemt kan starte det

Lad mig gøre een ting klar: der installeres ikke noget på din computer når du installer et Facebook program. Dvs. chancen for at du får en virus den vej er ikke størrer end hvis du surfer til en hjemme side som du ikke kender. Faktisk tror jeg at chancerne er mindre fordi Facebook programmet udføres gennem Facebook's netværk og man må gå ud fra at Facebook har mekanismer på plads som som fanger virus / malicious scripts, men jeg ved det ikke.

Jeg er hverken mere eller mindre bange for at bruge et Facebook program end jeg vil være hvis jeg signed op til f.eks photo site et eller andet sted på nettet, og hvis man er gange for Facebook så skal man også være bange for sin gmail.com konto fra Google. Tænk bare på hvad Google ved om dig?  (jeg kan blive helt svimmel ved tanken)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:47

Cool..........tak for info ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:45

Hej Peter

Tak for dine kommentarer!

Jeg har været forbi din blog og skimmet din video omring jeres job-applikation. Det skal lige siges at det ikke er den tekniske udvikling af disse der har hoved fokus for os, men derimod forretningsmulighederne med applikationer.

Som det er sagt tidligere, er det et stykke tid siden at vi beskæftigede os med FB apps, og derfor kan det være at der er huller i min nuværende viden... MEN.. Omkring august 08 begyndte hjulene for alvor at rulle mhtFB og deres 3. part applications, hvilket sammen med deres enorme vækst, medførte en eksplosion af omsætning af markedføring dollars og det var denne andel vi så en mulighed for at være en del af. Den first-mover effekt man kunne få ved at lave (tvivlsomme) applications med henblik på salg var i million dollars klassen og stadig er der store penge i skidtet (tjek http://adonomics.com/ for oversigt over hvad hver application er værd)

Vores holdning er nu at konkurrencen om markedføringspengene er for stor og ikke længere så spændende. Grunden er de lave indgangsbarriere for at lave applicationer medfører at der er så mange om budet. (660.000 app udviklere fra 180 lande og 52.000 applikationer på FB lige nu !! http://venturebeat.com/2009/04/08/trying-to-analyze-facebooks-latest-statistics-more-status-updates-more-content-sharing/ )

Har du bedre erfaringer med at lave penge på applikationer vil jeg gerne høre mere om det.

Ha en god dag.

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 09:49

Vi hos Press2Press tilbyder nu også Facebook Applikationer.

Hvis det var noget for nogen interesserede.
I kan da tage et smut forbi www.press2press.dk

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)