Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at få lavet lidt linkbuilding - er der nogen der kan anbefale en god side hvor kan jeg se Page Rank/GR.

Hilsen Claus

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke se pagerank nogen steder :). Forskellige 3. parts tools forsøger at imitere pagerank, men ingen ved med 100% sikkerhed om de er på rette spor og i dag er det også meget vigtigt, at links er relevante, genererer trafik, ligger på sider som er indekseret og får trafik - og ikke er spammy (selvom splogs stadigvæk virker i mange tilfælde).

Du kan evt. prøve gratis tools som SEO Review Tools eller betalte tools som Ahrefs, men stol ikke blindt på dem.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge,

Vent lige et lille øjeblik...! :) Blev pagerank ikke droppet af Google for noget "lang" tid siden...?

- Louise

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Google PageRank er ikke dødt. Det er bare ikke officielt opdateret længere. Og det gør det selvfølgelig umiddelbart svært at navigere efter.

En udemærket artikel om emner: https://ahrefs.com/blog/google-pagerank

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som de andre også skriver så er Googles Pagerank ikke officiel mere.

Ahrefs Domain Authority har i flere uafhængige test vist sig at være den metric som kommer tættest på.

Kombiner deres DA ( Domain Authority) med din egen mavefornemmelse af hvor relevant et link, og du er godt på vej.

Pas meget på med at købe links fra spamblogs. De virker stadig godt, selvom Google optrevler flere og flere af dem. Men det varer ikke længe før end at Google laver en opdatering der smadrer de fleste købte links, og i sær spamblogs. Den dag bliver en tung dag for mange webshops, og for seo bureauer.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahrefs, som tidligere er nævnt, er nok det værktøj, der er bedst til at vurdere linkprofiler. 

Jeg vil dog gerne slå på tromme for, at du ikke stirrer dig blindt på DR og andre metrics, når du vurderer et links kvalitet. Kig også på relevans, organisk trafik og linkets placering! :)

Ejer af temptations.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Dec 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at links langt hen af vejen skal være relevante, men spredning, tror jeg også er et godt parameter. Desuden, som nævnt, så er min erfaring også, at links fungerer bedst på "aktive" hjemmesider:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)