Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender Topcare?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i dag fået en prøvepakke med rengøringsartikler ind af døren fra et firma der hedder Topcare. De fortæller mig i en lille folder at jeg har talt med en af deres konsulenter og derfor modtager prøvepakken.

Jeg synes naturligvis det er helt fint at få gratis prøver af rengøringsprodukter ind af døren - men jeg mindes nu ikke at have talt med dem ...

Er der nogen der har erfaring med firmaet?

/Sven-Erik

www.rifraf.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:37

Hej

Jeg har også prøvet at få sådan en pakke, men jeg havde talt med dem. Da de ringede tilbage sagde jeg til dem at det da var for dyrt i forhold til at købe i forretningerne. Jeg har ikke hørt mere til dem.

Kim Søegaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Hej Sven-Erik

Jeg har bestilt varer hos firmaet 3-4 gange tror jeg, og er udmærket tilfreds med varerne.

Jeg stoppede en overgang med at købe deres produkter, da jeg synes de er for dyre. Samtidig er jeg tilhænger af at de har produkter der skulle være skånsomme mod naturen, hvilket jeg sætter stor pris på.

De påstår jo hårdnakket at deres produkter er billigst i længden, grundet de er mere koncentrerede (det har jeg altså ikke chekketWink), men for os vanedyr + hvis en hel virksomhed skal vænnes til at bruge den halve mængde af det normale (opvask,håndsæbe, rengøringsart. osv osv) det er måske ikke så ligetil enddaSmile

Dbh

Sanne

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 14:33

Hejsa,

Dengang jeg startede op blev jeg straks kontaktet af TopCare og de insisterede også på at sende mig kassen med varer. Efterfølgende kontaktede de mig en masse gange, men jeg havde slet ikke haft tid til at rode med det (jeg må nok indrømme at arbejdsindsatsen ikke blev lagt på rengøring ;))Til sidst sagde de noget i retning af "nå, jeg tror vi lader det ligge" og siden har jeg ikke hørt fra dem.

Jeg vil godt understrege at jeg absolut ikke har haft nogen kedelige erfaringer med TopCare. De har såmænd bare sendt mig en gratis prøve med nogen okay produkter og efter nogen salgsforsøg har det så opgivet mig. Jeg er vist ikke lige er deres målgruppe.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:56

Hej

Rart at høre jeres erfaringer ift. firmaet. Jeg tror bare jeg vil glæde mig over den gratis vareprøve jeg har fået. 

Endnu en gang tak for de gode tilbagemeldinger.

/Sven-Erik 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:05

Jeg har fået deres prøvepakke - dog efter at have talt med dem i telefonen. Der vidste jeg faktisk ikke at det var mit firma de ville sende prøvepakken til (mit firmatlf.nr. er nemlig et andet end mit private, og de ringede på mit private), så da de efterfølgende (høfligt) spurgte om jeg ville handle hos dem, måtte jeg takke nej, for jeg kan næppe trække rengøringsmidler fra i mit firma når det "bor hjemme". Wink

Men fine produkter og høflige telefonhenvendelser, så heller ingen negative erfaringer her. Ville ikke have noget imod at handle med dem hvis jeg altså havde lokaler ude.

~
Anja

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:08

Hej Anja - jo jo, selvfølgelig kan du fra trække rengøringsmidler og andet - forholdsmæssigt, hvis du har en opdeling af dit hjem / erhverv, hvilket jo da bi bringer visse små fordele - bla. også vedr. telefon / privatandel.

Apropro Topcare - de har efter flere afvisninger herfra, alligevel formået at få mig overtalt til en prøvepakke - som de nu har fulgt ihærdigt op på i flere måneder. Man må sige at de er vedholdende - og tror på sagen, så jeg har en fornemmelse af at Topcare er reelt nok.

Det eneste man kan sige de gør ulovligt er, at de ringede og udførte telefonsalg på mit private telefon nr. (reg. som privat i tlf.bog) - hvilket de således har unskyldt mange gange - og alligevel har de fået mig overtalt til prøvepakken.

Det er eddermageme en dyr form for markedsførring - mene, da de virker reelle - så kan man jo næsten kun tro på at de til sidst får overskud på indsatsen - det er det mest vedholdende firma jeg har været udsat for (på den gode måde) - da der jo som frygtet, ikke er kommet fikumdik regninger på noget som helst.

Og man / jeg er efterhånden ved at blive småflov over, at pakken stadig står uåbnet.......................

mvh

Beno

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej!

Ja...de er godt nok strenge.

Fik også en prøvepakke, og blev kimet ned af dem, hvad vi synes om produkterne.

Synes ikke de er bedre end så mange andre, og alt for dyre.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:58

Beno:

Hej Anja - jo jo, selvfølgelig kan du fra trække rengøringsmidler og andet - forholdsmæssigt, hvis du har en opdeling af dit hjem / erhverv

Men det har jeg netop ikke. Jeg bruger det lille areal min kontorstol står på, erhvervsmæssigt - resten er privat. Wink

~
Anja

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:04

Kære Sven-Erik!

Du kan klart vælge at glæde dig over din gratis prøvepakke!

Jeg blev selv kontaktet telefonisk af Topcare for ca. 1 år siden og blev tilbudt en prøve pakke. Først takkede jeg nej og fortalte at jeg frygtede (ikke ville have) alverdens mærkelige regninger og spam opkald efterfølgende. Men den Hr. som jeg talte med garanterede mig at det ikke ville ske og at de kun ville ringe 1 gang efterfølgende når jeg havde modtaget pakken.

Og jeg må indrømme at Topcare holdt ord - jeg fik en prøve kasse og efterfølgende 1 opringning og takkede nej grundet pris og den lille husholdning jeg har som jo kun er på 2 personer.

Produkterne er gode nok og det var heller ikke bare sådan nogle små prøve pakker som dem man får med f.eks creme ... det var hele flasker og bøtter og jeg har ikke haft noget at udsætte på hverken produkter, sælger eller firma. Tværtimod så står Topcare for den eneste positive uopfordrede opringning jeg nogensinde har fået af en sælger Yes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)