Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver så træt... af dårlige hjemmesider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hver dag ser jeg nye hjemmesider, der bliver annonceret her, der og alle vejne. Fine og flotte hjemmesider, det er bare ikke nok at have en flot hjemmeside hvis ikke den bliver synliggjort i Google.

Hvor mange herinde har styr på om Deres hjemmeside overhovedet bliver fundet via f.eks. Google, Bing osv?

Hvad bliver I lovet når I "køber" en ny hjemmeside hos Jeres hjemmesideleverandører?

Stiller I krav til Jeres hjemmesideleverandør!

Får I med jævne mellemrum en rapport over besøgende, klik, eksponeringer osv?

Jeg er bare så nysgerrig for at høre fra nogen der måske ikke lige er skarpe i søgemaskineoptimering og digital markedsføring. Jeg ser tit andre virksomheder, lige som min, der tilbyder hjemmesider fra 1.499,- og op efter... hvad får man for det? Jeg kunne ikke lave en ordentlig hjemmeside til de penge! Det er da dumt at give 1.499,- for en hjemmeside der aldrig bliver fundet af nye kunder? Det er vel det samme som at sende reklamer ud til husstande, som avisdrengen bare smider i en skraldespand?

Tilmeldt 30. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Udvikling af hjemmeside og SEO er to fuldstændige forskellige ting. Det er meget få mennesker, der har SEO i tankerne, når de starten fra bunden med at få lavet en flot hjemmeside.
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

For nogen drejer det sig jo blot om kun at få en hjemmeside, hvor folk, hvis de søger på virksomhedens navn, vil kunne finde virksomhedens hjemmeside.

For dem kan, det jo sikkert være fint nok med en lille visitkort agtig side.


Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Der er vel stadig mennesker der tilgår hjemmesider efter at have set url / omtale på et visitkort, brevpapir, menukort, aviser, tv-reklame, Facebook, word of mouth, et gammeldags index osv. Så lad os ikke ophøje SEO til noget guddommeligt og uundværligt. Internettet virkede i mange år uden, dengang vi kun havde Jubii, Yahoo osv. 

Klart det er fint at blive fundet ved søgning, men jeg har også set mange mennesker der hverken forstår at bruge en browser eller en søgemaskine, som skriver en kendt url ind i søgefeltet på Google og bagefter klikker på linket i resultatlisten (doh!). For dem som kunder til en hjemmeside, vil SEO være en by på månen.

Som California66 skriver, så er SEO ikke almen kendt som et must have, og for dem med en lille pengepung er den blotte tilstedeværelse på nettet vel et godt sted at starte. Så kan SEO komme senere 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen - du må jo have en holdning til det, udover at give en stjerne til alle, som ikke kan se et problem med det trådstarter spørger om.

Lad os høre

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Mikkel Mikjær Christensen - du må jo have en holdning til det, udover at give en stjerne til alle, som ikke kan se et problem med det trådstarter spørger om.

Lad os høre

Ufint at offentliggøre navn på person der har givet dig én stjerne - Jeg forstår simpelthen ikke folk går så meget op i de stjerner og føler sig trådt over tæerne. Kom nu videre...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter.

Da JEG synes, at man skal bruge stjerne systemet til at uddele ris og ros,
har jeg givet DIG 5 stjerner for at lave et godt oplæg. 

Der er mange der hakker på mig, hvor jeg ikke kender årsagen
andet at hakkerne jo lever i Jantelovs Danmark. 

Jeg gav også en anden 5 stjerner, fordi han jo ikke fortjente 
een stjerne fra en ukendt hakker. 

Tilsyneladende er jeg ikke længere på stjerne pause.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Ufint at offentliggøre navn på person der har givet dig én stjerne

Desværre er der en del mindre pæne mennesker på Amino,
som misbruger systemet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

@Kim

Jeg tror problemerne ligger i at de små bureauer ikke har cases på SEO og den indtjening der ligger i det.
Hvis man ikke kan se hvordan man tjener penge på SEO, så er det jo ikke interessant for rigtig mange kunder.

Men de fleste kunder/firmaer er jo dygtige købmænd, så hvis der lå en business-case på deres segment, så ville de nok investere, men det er ikke sikkert at de små firmaer som laver hjemmesider til 1500 har den slags cases eller overhovedet den erfaring, til at svare når kunden spørger "SEO? hvad kan jeg tjene på det?".

Der skal man nok op i et lidt større bureau med lidt mere erfaring og lidt større kunder. Når man selv sidder i et stort bureau, hvor alle kunder køber SEO og taler konvertingsrate, kan det undre en når man ser det udefra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:
hvordan man tjener penge på SEO,

Det bruges også til systematisk bagvaskelse.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)