Danske rammelister - Produceret af Dansk træ
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-10-2018 kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
men 40% af alt dansk skov er certificeret 486000 ha, så der må være en grund til det blev gennemført
Uanset hvad så giver det jo ikke nogen mening når man læser hvad FSC dækker over. Det er jo på ingen måde relevant for danske skove.
Svar
Tilmeldt 20. May 07
Sam50
Skrevet
02-10-2018 kl. 15:01
Svar
Uanset hvad så giver det jo ikke nogen mening når man læser hvad FSC dækker over. Det er jo på ingen måde relevant for danske skove.
Ja, det lyder meget mærkeligt at man så bruger penge på at certificere 486000 ha af danske skove.
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-10-2018 kl. 15:31
Svar
Ja, det lyder meget mærkeligt at man så bruger penge på at certificere 486000 ha af danske skove
Det må du jo spørge skovejerne om! Har du overvejet om det måske kunne være "kejserens nye kælder" effekten? eller kunne det tænkes det kunne være pga eksport .
Jeg kan bare se at certificeringen ikke kræver noget af danske skove som ikke allerede er opfyldt.
Svar
Tilmeldt 20. May 07
Sam50
Skrevet
02-10-2018 kl. 16:09
Svar
Det må du jo spørge skovejerne om! Har du overvejet om det måske kunne være "kejserens nye kælder" effekten? eller kunne det tænkes det kunne være pga eksport.
Jeg har faktisk kontaktet Dansk Skovforening:
https://www.skovforeningen.dk
men har ikke fået noget svar endnu.
Jeg har også kontaktet firma som laver FSC Certificering og nævnt det ting som du skriver men har heller ikke fået noget svar endnu.
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-10-2018 kl. 18:35
Svar
Jeg har faktisk kontaktet Dansk Skovforening:
Jeg har også kontaktet firma som laver FSC Certificering og nævnt det ting som du skriver men har heller ikke fået noget svar endnu.
Rolig nu - er det ikke lidt meget at gøre ud af en debat! Gider sådan set ikke at forsætte denne ret nyttesløse debat.
Svar
Tilmeldt 20. May 07
Sam50
Skrevet
02-10-2018 kl. 18:56
Svar
Ja men det var der dig selv som kom med det forslag om kontakter angående FSC Certificering af danske skove.
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-10-2018 kl. 19:41
Svar
Ja men det var der dig selv som kom med det forslag om kontakter angående FSC Certificering
Det har jeg da vist aldrig foreslået!
det eneste jeg har sagt at jeg ikke kan se meningen med FSC træ fra danske skove, da skoven er bæredygtigt og arbejderne uddannede.
Svar
Tilmeldt 20. May 07
Sam50
Skrevet
02-10-2018 kl. 20:02
Svar
Ja men du har forslået nedenstånde:
Ravn:
Det må du jo spørge skovejerne om! Har du overvejet om det måske kunne være "kejserens nye kælder" effekten? eller kunne det tænkes det kunne være pga eksport.
Jeg har så fulgt dit råd og kontaktede så også skovejerne.
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
02-10-2018 kl. 21:47
Svar
Du tager da også alt helt bogstaveligt ;-)
Svar
Tilmeldt 20. May 07
Sam50
Skrevet
02-10-2018 kl. 22:01
Svar
Du tager da også alt helt bogstaveligt ;-)
Ja, det har du ret i, det har jeg gjort i dette tilfælde.
Svar