Endnu engang tak for alle jeres svar. De har helt klart givet mig noget at tænke over. Uden at jeg kan komme ind på hvad det drejer sig om, kan jeg sige at, gruden til det præcist skal være den virksomhed, er navnet (kæden). Men de fleste af jer, kan jo sagtens sætte jer ind i hvordan det er at have en, syntes man selv, rigtig god ide, og så føle at man banker i en dyne hele tiden.... Men som sagt en masse at tænke over, specielt den med at lade en del af det fremtidige overskud indgå i handlen. Mange hilsner og tak for hjælpen JegVil
|
Læste lige denne halvdøde tråd, og tænkte at det er imponerende at man ud fra de første få indlæg allerede kan rådgive konkret på om det lyder til at være et godt eller dårligt køb.
Jeg tør godt vædde med at med de informationer kunne det være stik i begge retninger.
Hvis jeg var dig, så ville jeg være lidt varsom med at tage alt for gode varer og i stedet se at få undersøgt noget og hvis du ikke forstår regnskab, så lær det inden du bevæger dig ud i sådan noget, også selvom du allierer dig med en rådgiver. Du er nødt til at forstå tallene, ellers er sandsynligheden for at blive taget ved næsen eller dumme sig rimelig nærliggende.
/JJ