Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med mulighed for at kunderne kan købe medlemsskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har besluttet at lave en hjemmeside med dertilhørende mulighed for medlemskab.

Hvordan gør man det?

Der findes jo en masse muligheder: Webnode, Wix etc........... men så vidt jeg kan se, er det enten en hjemmeside eller webshop man skal oprette.

Er der mulighed for at oprette en hjemmeside med mulighed for abonnement?

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Det er et meget bredt spørgsmål du stiller. Hvad er ambitionsniveauet? Du kan sagtens finde en hurtig gør-det-selv løsning, men det bliver sjældent rigtig godt. I stedet vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et bureau eller købe en eksisterende webshop. Det kunne f.eks. være igennem Saxis.

Held og lykke med projektet :-)
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I know ;-)

Ambitionsniveauet er rimelig højt...... det sku' gerne generere en sådan omsætning at jeg ville ku' leve af det - måske mere....... who knows? :-)

Jeg vil lave en hjemmeside - på den hjemmeside skal det så være muligt for besøgende at købe et medlemskab (2-3 forskellige medlemskaber).

Mit spørgsmål mere specifikt er bare om man vha. disse gør-det-selv løsninger kan oprette "mulighed for medlemsskab" - jeg har nemlig ikke set den mulighed nogen

steder?!

Tak for kvalificeret svar btw. :-)

Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med 'mulighed for medlemskab'?

Er det nogle særlige features der skal være tilfængelige på siden, men kun for medlemmer?

Er det nogle bestemte sider man kun se såfremt man er medlem.

Eller er det blot selve funktionen at sælge et medlemsskab, der skal være der?

Alt efter hvad du skal bruge, vil der være forskellige løsninger der egner sig bedst. Alt fra Wix, til Wordpress, til håndkodet.

Du kan nok selv komme ret langt med Wordpress og det vil også her være muligt at få programmeret dine egne plugins mv... men igen, så kommer det lidt an på hvad du i sidste ende skal bruge.

Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Funktionen at sælge et medlemsskab :-)

Det skal siges at jeg ikke selv kan programmere, kode mm.

Som du siger har jeg overvejet Wix eller lignende.

Ved du hvordan man opretter funktionen medlemskab på f.eks. Wix?

// Sepp

Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

'Funktionen at sælge et medlemskab'?

Jeg forstår det simpelthen ikke.

Hvis det bare er at sælge et medlemsskab, så skal hjemmesiden jo ikke kunne andet end at skrive tekst.

Skriv fx:

'Bliv medlem af denne side. Indbetal 200 kr. Til følgende konto: xxxx xxxxxx'

Det kan alle systemer vist håndtere.

Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget ala det her.

Du skal ku' købe et medlemskab.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

For at oprette et medlemssted og tilbyde kunder at abonnere på dine produkter, ville jeg anbefale dig at bruge WordPress og WooCommerce Solution. Fordi det er lettere at administrere, tilpasse og tilføje nye funktionaliteter. Så alt, hvad du skal gøre, er at installere WooCommerce-abonnementsplugin og gøre eksisterende produkter sårbare,

Tak
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet sådan en løsning for lootfantasy.com med WooCommerce og WooCommerce subscriptions.

Man skal være opmærksom på om den betalingsløsning man vælger understøtter abonnement. Det gør de fleste større udbydere dog efterhånden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)