Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - hvor er den lavet?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Jeg har betalt en mand, som jeg har fundet igennem mit netværk, til at lave min hjemmeside. Han har også leveret det vi har aftalt, men nu skal der laves nogle ændringer på siden, og jeg kan ikke komme i kontakt med ham. Han svarer ikke på mine opkald eller mails.

Jeg har ingen anelse om, hvor hjemmesiden er lavet, og jeg har heller aldrig fået nogle log in oplysninger fra ham! Jeg står i den uheldige situation, at jeg nu har en hjemmeside, men jeg kan intet foretage mig med den, da jeg ikke ved hvordan jeg får adgang til at ændrer nogle ting.

Håber at der er nogen der har gode råd til, hvad man gør i sådan en situation?

PFT

 

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad det er du søger efter? "Hvor den er lavet", skal det forstås som hvilket CMS som er anvendt? Hvor den er hostet? I så fald, hvad skal du bruge denne information til?

Er det måske noget helt tredje du er ude efter?

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har adgang til webhotellet kan du ændre login i PHPmyadmin.

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias 

Jeg har købt domænenavn og har ansat en til at lave min hjemmeside. Efter udarbejdelse af hjemmeside kan jeg ikke længere komme i kontakt med ham. Jeg søger derfor råd om, hvad man gør i sådan en situation. Som jeg skrev tidligere, ved jeg ikke hvor og hvordan han har lavet hjemmesiden. Jeg skal have foretaget nogle ændringer på siden, men ved ikke hvad jeg skal stille op, når jeg ikke ingen oplysninger har fået fra ham vedr hjemmesiden.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Glans:
Hvis du har adgang til webhotellet kan du ændre login i PHPmyadmin.

Hvem siger at der er bruge PHP og mysql til siden?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ak6000:
Jeg har købt domænenavn og har ansat en til at lave min hjemmeside

Du kan starte med at komme med domænet så man kan finde ud af hvor den ligger. Hvis han ikke har givet dig koder til at logge ind i den og han er forsvundet så er det en kamp op ad bakke.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være, at han bare er på ferie, og ikke svarer før han er tilbage.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er nævnt i tråden, så vil det være en hjælp hvis du skriver hvilken hjemmeside (domæne) der er tale om.

Der findes forskellige værktøjer, hvormed man kan undersøge teknologien bag hjemmesiden, fx: https://whatcms.org

Du har selv købt domænet - hvor? I så fald har du måske også betalt for et webhotel, hvor siden ligger. Hvis dette er tilfældet kan du skaffe login ved at henvende dig til firmaet der driver webhotellet.

Tilsvarende er det også muligt at slå siden op, og få et hint om hvilket webhotel den ligger på.

Kig i dine mails med manden der har lavet siden, om der virkelig ikke er antydningen af information om vedligeholdelse af siden.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

man skal lære af sine fejl

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du

smid mig en PB med dit domænenavn så skal jeg nok se om jeg ikke kan hjælpe dig med at få løst den situation. ( hvis du foretrækker mail så kan du fange mig på rene@webnoerd.dk )

:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)