Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV2''s "Alt på spil"

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 8:41:57 AM Forfatter: Brian Nielsen (Briian)

Derudover synes jeg at kritikken af Cover er lidt skudt over målet!

Hvorfor skulle der være kammerateri med i spillet? At følge opstarten af et modemagasin kan da være lige så spændende, som netcafeen!

Mine postulater er klart ment som en provokation....
Men hey, vi følger ikke engang opstarten... vi følger salget!
(pakket ind i noget med hvor svært det er at være mor samtidig med at skulle sælge magasiner. Så var der bare lige den detalje at barnepigerne er klippet ligeså meget ud, som Xziles visioner)

Det svære (og spændende) ved et magasin må da være finansiering og etablering af redaktion op mod first issue(?)

Alt den nuance vi mangler i de andre historier kunne være nået, hvis en kvalificeret programredaktion havde set i øjnene at den svageste historie måtte udgå.

Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:49
Udholdenhed betaler sig!

Nu er der gået lidt over et år og jeg ville lige droppe lidt "solstråler"....

Efter 9 måneder i betalingsstandsning lykkedes det imod alle odds at sikre en optimal finansiering. 700.000 af en total lånoptagning på  ca. 1.2 mill. er blevet rentefri i 5 år (ved indfrielse af hovedstol udstedes saldokvittering) de resterende 500.000, som var til "rockerhøj rente" er nu reduceret til 11% p.a. Rygter siger at kun 5% overlever en betalingsstandsning - der som standard gives i 3 måneder. At vi overlevede 9 måneder i betalingsstandsning og fik en optimal finansiering på plads til sidst - viser at udholdenhed betaler sig :-)

Driftsmæssigt har vi fortsat de gode takter og omsætning/indtjening er stigende måned for måned. Udfordringen for Xzile er nu at udvikle sig organisatorisk - så vi kan reducere vores arbejdsuge fra knap 100 timer om ugen til 70-80 timer;-)

Undervejs har vi samtidigt fået testet og bekræftet at en fortsat udvikling af vores "Eat''N''Game" koncept er vejen frem og det der kan løfte Xzile endnu et niveau op. Helt i tråd med hvad Martin Thorborg ofte understreger har vi på egen krop erfaret hvor lidt værd gode ideer er, også selvom de skulle være super unikke. Kunsten er helt klart at finde sammen med de rette mennesker! Derfor har vi erkendt, at hvis vi skal udvikle vores "Eat''N''Game" så skal vi være "flere der kan mere". Så hvis der skulle sidde nogen derude der kender til "ildsjæle" med erfaring fra restaurantionsbranchen og/eller forlystelses-/entertainmentbranchen og som kunne tænde på at være med til at udvikle denne ny type "hybridvirksomhed" - så er vi åbne over for en dialog...

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:59
Hej Atman.

Det er sgu godt gået, stor respekt.

Læste forleden, at drengene med Mobilpit holderen var gået konkurs, med en samlet gæld på over 4,9 millioner.

Rart at høre fra dig og rigtig god Påske til jer alle.

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:54
Mobil-pitten var en ganske god idé, men de satsede "to big" i starten... Hvis deres patent er til salg, ville jeg nok godt ligge et bud ind på det :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 23:37
Nu når vi snakker mobilpit, så faldt jeg over dette link http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=11450&highlight=mobilpit

Så husk lige det inden du køber patenten! :)

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:49

Hej Atman

Var det ikke noget med en opdatering? Faldt lige over tråden og blev skisme da nysgerrig....

Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:30

Still going strong....faktisk stronger than ever :-)

Vi åbner Xzile II inden for det næste måned - faktisk er det ikke enhed nr. 2 men en re-lancering i forbindelse med 100% udskiftning af vores pc park, netværk m.m. Vi er så meget i det lige nu - at jeg hellere vil vende tilbage om 3-4 ugers tid og samtidigt kunne præsentere vores "første rigtige" hjemmeside og så den vej igennem illustrere fuldbyrdelsen af en iværksættersucces :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40

atman:
 Still going strong....faktisk stronger than ever :-)

Kanon, tillykke med det :)

Boom Town her i Aalborg er lukket for et par måneder siden. Så kan godt være at der er blevet plads til en ny i 9000 Aalborg. Vi har i hvert fald kun en netcafe nu og den er altid fuldt booket af storrygende folkeskoleelever.

Kan du ikke opdatere galleriet? Jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan det ser ud. 

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)