Hej Jeg har et tilbud på hånden om at købe en ungdomsskole, der er lagt ind i et selskab
for 150.000 kr
Værdien i Aps er 3000000 kr
sætter lige en kopi af en samtale ind her:
hej Inge Marie. du skal ikke stille nogen sikkerhed Du får jo et nyt firma/ selskab som er registreet ved selskabsstyrelsen. du skal betale de 150000kr samt advokat ca 3000kr.for at lave anpart overdragelsen . det hele ligger i selskabet og tinglyst dertil.så du skal ikke af yderligere handels omkostninger.det står dig frit hvad du vil brugge selskbet til. om du vil køre dit nye projekt i detog lade nuværende forretning køre for sig.det giver en del muligheder.
Er der umiddelbart nogen der kan hjælpe/forklare mig ...hvad det er jeg er i gang med???
Hjertelig hilsen
Inge Marie
|
Umiddelbart undrer det mig mest, at du kan få et selskab til en værdi af 3mio for kun 150.000 kroner?
- Når det er et ApS, kan du vel max miste de 150.000 eftersom der ikke hæftes personligt. Men her er det hvis bedst med en advokat, der kan se hvad du har gang i![]()
- Når det er et ApS, kan du vel max miste de 150.000 eftersom der ikke hæftes personligt. Men her er det hvis bedst med en advokat, der kan se hvad du har gang i