har en god ide, men søger at gå sammen med nogen, der har dyb webindsigt. Er der nogen der ved hvor man kan kan netværke med sådanne folk? |
Mijlk:Er der nogen der ved hvor man kan kan netværke med sådanne folk?
Her på Amino
Tja... Amino er nok et ret godt bud. Hvad er det for nogle kompetencer du efterspørger? /Peder |
Hmmm, ud over egne rækker (hermed ment Amino) så prøv at komme ud til arrangementer hvor eksperten.dk, jeg kan tage fejl, men jeg tror der fra tid til anden sker noget socialt mellem deres brugere også (?) Generelt, selv om det du nok søger er en partner, så betragt det som et job opslag. Dygtige programmører kan sagtens finde godtlønnet arbejde og alt for ofte så tror de selv at det er nok at programmere et site (det kan de selv) og ting som markedsføring etc. findes knap i deres begrebsverden. Lav en beskrivelse af din ide, fortæl hvem du er og hvad du kan tilbyde så ideen bliver succesfuld, beskriv hvem du søger, hvad og hvor meget (tid/penge) din kommende partner skal investere og spred det opslag vidt og bredt. Jeg gjorde det selv da jeg sad med en ide for et par år siden, og det gav pote. Smed dokumentet her på amino, fik det sendt ud på DIKU, DØK/HA (dat.) m.f. uddannelser og generelt i mit netværk. Fik på den baggrund, et sted mellem 10 og 20 henvendelser. Husk på, at der er lige omkring ½ million folk ligesom dig, der har en, ifølge dem selv, genial ide som de bare lige mangler en programmør til - og der er ikke en ½ million programmører (i DK) så du kan nok regne ud, at regnestykket ikke helt går op med et plus i din favør. Sørg derfor for, at beskrive hvordan du skiller dig ud fra mængden og er interessant for en programmør at investere tid i. Alternativt kan du jo låne (skaffe) pengene til at ansætte en programmør der laver arbejdet. På den måde, får du det som du vil have det, beholder selv 100% kontrol over firmaet og når det begynder at give penge, kan du hyre flere programmører der arbejder for dig, uden at skulle have en stor del af kagen... *) denne vidste jeg ikke hvad jeg skulle erstatte med... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg har en del indsigt i open source systemet phpbb. Måske communityet kunne bygge på sådan et? Kontakt mig evt. hvis det var noget? Anders
|
Jeg er ved at udvikle mit eget system, hammer nemt at sætte op "for mig", og det skal det ikke være for andre. af funktioner kan man selv vælge indholdssektioner og kalde dem hvad man vil. Debat, artikler osv. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau