Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges til EPR system.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.
Jeg står i den situation, hvor jeg er ved at starte et rengøringsfirma. Firmaet starter småt med min kæreste og jeg ansat. Firma typen er oprettet som en enkeltmandsvirksomhed. Vi står selvfølgelig i den situation og skal bruge et så kaldt "økonomi styrings system" altså et ERP system.
- Jeg tænker systemet skulle kunne bogfører, fakturerer, og have et kunde kartotek. Altså sagt på dansk, et system, hvor jeg kan skrive jeg har været ude ved denne kunde 2 timer i dag, sende en faktura til kunden, og derefter få en bekræftigelse på at kunden har betalt - hvis ikke kunden har betalt skulle der være mulighed for at sende en rykker.
- Samtidig, vil jeg gerne have et kunde kartotek, hvor jeg kan oprette ny kunder, eller ligger i forhenværende kunder ind, så man har deres oplysninger.
- Jeg vil også gerne at jeg kan skrive ind når jeg har modtaget en bestilling fra en leverandør, kunne ”betale” der igennem - som moms afregningen er nem og overskuelig.

- Er der andre vigtige ting systemet skulle kunne?

- Et stort spørgsmål er også hvad hvis kunden ønsker at betale, med kontanter eller mobilepay - hvordan vil jeg kunne få bogført det korrekt?

På forhånd - tusinde mange tak.

Jeppe Rasmussen.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)