Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Som overskriften antyder, har jeg brug for en til at oprette en hjemmeside. Den skal bruges til salg af biler og motorcykler. Jeg har et domænenavn!

Den skal ikke indholde andet end en forside, og 4 faner.

Det skal være nemt for mig, at kopiere koder fra salgs siderne på nettet, som 123mc.dk og bilbasen. Så jeg ikke skal oprette billeder og info både på min side, og salgs siderne.

Nogle gode råd, eller sidder der en ekspert her?? ;)

Venlig hilsen

Jimmy Gleerup
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy


Det lyder rigtig spændende! 😄

​Skal vi ikke tage en snak omkring det? Så vil jeg meget gerne høre lidt mere ind til dine behov og ønsker, hvorefter jeg kan vende tilbage med en konkret pris?

Smid mig gerne en mail på sd@erhvervshjemmesider.dk eller ring på 70404050. 


Vh. Simon 

Partner, ErhvervsHjemmesider.dk ApS 

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 09:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Jeg driver et kreativt webbureau www.frontweb.dk , hvor vi har flere designere og udvikler. Vi er vand til at arbejde med forskellige digitale projekter, og vi kan også hjælpe dig.

Vi kan hjælpe med at designe en professionel, simpel, flot, kreativ hjemmeside for 2795 kr. ekskl moms.

Hvorfor vælge FrontWeb?

Udarbejdelsen af din hjemmeside fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Vi udvikler din nye hjemmeside i et moderne og mobilvenligt webdesign. Det er meget afgørende, at dine potentielle kunder får den optimale brugeroplevelse, uanset om kunden besøger din hjemmeside fra deres desktop, tablet eller smartphone. Din hjemmesider bliver skræddersyet dine behov.

Din hjemmeside bliver bygget i tidsvarende systemer og moduler. Som bliver skræddersyet til dine behov samt fremtidssikrede. Teknisk udarbejder vi vores hjemmesider i WordPress CMS. Det betyder, at du får en hjemmeside, hvor du let og enkelt kan administrere indholdet efterfølgende i dit kontrolpanel.

Ps. Forsat god dag!

/Team FrontWeb

Mathias Villadsen | FrontWeb CoOwner | Web developer, Graphic designer

Kontakt@frontweb.dk

+45 29 87 43 60

FrontWeb.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)