Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé - hvis du tør..

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis forretningsidé - hvis du tør.. Surprise

Jeg mener der ligger et godt markede i øjeblikket for at sælge krus og andet merchandice
med den meget omtalte Muhammedtegning påtrykt og en tekst noget lign. "- i ytringsfrihedens navn" eller "- fordi jeg tør.."

Domænet muhammedshop.dk Er ledig.. Yes

Kan i have en god dag...

Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:17

Der er ikke engang nogen der tør besvare indlægget...Wink

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:59

Må være ærlig og siger jeg ikke bryder mig om ideen, at spinde guld på at krænke andre folk, men ok bankerne spinder jo også guld på at investere i våbenfanrikanternes aktier pt, om man så etisk vil sætte sine penge der er vel op til en selv og etik.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:17

Hvis vi så også lige kan få slået en par ambasade medarbejdere ihjel og koste arla og de danske landmænd en mia. så tror jeg vi har en vinder.

Eller... Tror nok at jeg vil sige at ideen er direkte usmagelig.  

/Peder 

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:51
meget enig. I det hele taget er det ret bekymrende også at tænke på at bankerne sætter vore opsparinger i virksomheder som producerer våben så som klyngebomber osv. I teorien er det jo os der finansierer krigen fra egen lomme uden vi er blevet spurgt til råds, men anyway er det vel igen op til ens egen moral
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 15:57

Hmm... Det er vel i grunden ikke så lidt af et godt spørgsmål om det er op til egen moral!

Kan individer for egen vindings skyld tillade sig at handle på måder som man med sikkerhed ved skader andre?

Der er masser der gør det hver dag, men i hvilke tilfælde er det lige at det er i orden...

/Peder 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:51

Så tror jeg næsten markedet er større for T-shirts med påtrykt "Jeg brænder ikke andre folks biler af", til alle de unge mennesker af anden etnisk herkomst, som er trætte af at blive set ned på, som følge af andres hærgen....

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:14

hejsa

venner vi ytrings frihed i Danmark, så om det muhammed eller en af vore præster eller politiker er det ikke det samme, jeg syntes endnu engang vi skal vi alle hvad vi må, kanon ide for den der tør

hilsen

thomas

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 08:51

Ja vi har ytringsfrihed, men va har samtidig også ansvaret for vores handlinger. Hvis vi ved at en given handling vi foretager os har et meget stort potentiale for at skade andre mennesker så burde man nok lade være. Jeg ville i hvert fald nødig have siddende på mig at jeg har været medvirkende til at få mennesker dræbt, heller ikke i ytringsfrihedens tjeneste. Sidst nævnte vil jeg endda også stille spørgsmålstegn ved i denne sammenhæng.

/Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Altså jeg har selv gået og leget med tanken om T-shirts med de forskellige tegninger. Det eneste problem er at mit hjem helt sikkert ville blive brændt af. når muslimerne hørte om det. og så er det begrænset hvor mange i DK der gider købe de,. du skal nok ikke regne med at sælge mere end 5000 stk, og så ved jeg ikke helt om det er besværet vær. men kontakt mig endelig hvis du vil igang så skal jeg nok smide lidt penge i det. men det bliver som anonym partner ;)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)