Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé - hvis du tør..

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være forretningen lå i ikke at lave t-shirts og merchandise med tegninger.  Det kunne Arla nok være interesseret i at smide nogle krisekroner efter. Eller er det afpresning? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

hehe Lars du har fat i noget ku være jeg skulle give dem et kald:P

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:36

...spil på begge heste når du nu er igang. Du kunne også sælge et "Jihad gør-det-selv-kit" - alså en gaveæske med et dansk flag, brændbar vædske, en lighter og et billede/dukke af Fogh/Bush. Sikker success...måske kunne du endda eksportere til mellemøsten.

Med humor skal ondt fordrives....

Spøg til side....egentlig er ideen ikke så dårlig. Og ovenstående forslag har jeg selv overvejet som indlæg på Charlottenborgs forårsudstilling (aka "kunst)

Måske er der en forretningside i (humoristisk) at sige, hvad de fleste ikke tør.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:40

...forslag til tekst på krus: "Hot Subject"

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 09:34

Nu har jeg holdt mig ud af min egen opstartet debat for at veje stemningen til dette.

Det er interresant at se hvordan en idé som ligger på kant af etik og moral, via dette forum
udvikler sig til små ideer som (måske) sælger bedre.

Det er jo en kæmpe-mæssig tænke-tank vi har her hvor man kan smide et stykke kul op, og gribe
den reneste diamant istedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

har lige undersøgt det lidt, og der er kopi right på alle tegningerne og de giver helt sikkert ikke tilladelse :( så desvære

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:56

Ja hvis der ikke er en Amino som springer på ideen, vil der helt sikkert være et firma på et tidspunkt, for ideen er jo oplagt i disse tider vi lever i.

MEN, nogle er allerede igang, før os !

http://muhammed.spreadshirt.com/us/US/Shop/

Muhammed drawing
The famous danish cartoon depicting Muhammed available as various products.
All profits are donated to the cartoonist in the support of free speech across the world. Products ship across Europe, US shop is currently in development.
Muhammed drawing T-shirt
The famous danish cartoon, a symbol of the muslim threat to free speech. All profit is donated to the cartoonist.

http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=article&article_id=2430717#top

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:02

Nogen der ved om de der svenske jesustegninger er copy-rightede? Ellers var det da oplagt at få sat t-shirts af den slags i produktion. Om ikke andet så bare lige for at demonstrere en pointe med noget dobbeltmoral.

Men jeg tror nu også det kunne generere en pæn klat penge...

Der var lige en ide til fri afbenyttelse...

/Peder

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:18

Alle tegninger er vel copy-right til den der har lavet dem, men hvor vidt reglerne gælder på tværs af grænserne ved jeg ikke.

Jeg tror også helt sikkert der er penge at hente her både med for og imod merchendice.

En del af de penge skal man så sikkert bruge på pulverslukker, og leje af en bunker..? ;-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:44

[Når jeg indimellem er i mit sarkastiske hjørne har ideen om at gøre det i wcpapir slået mig.

Ikke noget helt almindeligt wcpapir, men med tryk på.

Det ku være et billede af chefen, svigermor ( ikke min ),  Euroer eller Dollars osv. osv.

Som en sjov gimmick hvor man selv kan "deigne" sit wcpapir.

Men det kræver nok lidt af en investering, hvis man skal have en printer / trykke maskine der kan gøre det på wcpapir.

Jeg ved at den med pengesedler engang fandtes..

Ideen er til fri afbennyttelse.

God dag

Søren

www.abelona.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)