Skriver lige indlægget igen, da Amino vist ikke er så glad for Safari-browseren (ingen afsnitsinddeling)...
Hvis udgangspunktet er som i dit eksempel ovenfor, så ja. Der er klart fordele.
Men hvis udgangspunktet alene er at teste mobiltelefoner uden forventning om fortjeneste, jf. "hvis jeg nu skulle starte med at teste mobiltelefoner, vil jeg jo højst sandsynligt ikke have noget fortjeneste." Så har jeg svært ved at se fordelene.
pbtryk, jeg tror vi begge har brug for yderligere info fra mikber1 for at kunne svare helt korrekt, herunder, f.eks: 1. Køber du og tester telefoner med den hensigt at sælge disse telefoner med fortjeneste? 2. Hvem er dine kunder? Private eller erhvervsdrivende?
Vh Amar |
Hej Begge to
Mange tak for jeres hjælp. Jeg er helt uvidende om alt, og lærer derfor meget af jeres korrespondence :-)
For at svarer på Amars spg.:
1. Jeg ville ikke købe telefonerne for at sælge dem videre med fortjeneste
2. Kunder og kunder.. Min ide er at kunne teste diverse ting eks. mobiltelefoner. Jeg køber derfor en mobil og tester den i 1 måned eller to, og skriver derefter ind på min hjemmeside om hvordan jeg synes den er: fordele/ulemper m.m.
Dvs. Mit firma er nærmest et service firma. Jeg vil bare være enkeltmandsperson og teste tingene.
Mit spg. er hvor mine fordele kan være?? Kan jeg eks. gå ned og købe ny mobil til kr. 2000 (plus moms) og herefter trække momsen fra dvs. jeg giver altså 1600 kr. for mobilen. Hvis jeg så sælger den videre til kr. 1600 1 måned efter vil der værken være fortjeneste eller tab.. er dette muligt?