Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

bufas eller skal jeg bare kalde dig dragonheart999 - med en ny brugerprofil med et enkelt indlæg på bagen. Flot

Huskede du denne gang at bede sin søster skrive fra en anden IP adresse? Flot.

Er du ikke sød at tage dit scam med dig og hoppe i havnen? 

Nu kan du vist ikke koge mere suppe her.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:40

JanBalslev:

bufas eller skal jeg bare kalde dig dragonheart999 - med en ny brugerprofil med et enkelt indlæg på bagen. Flot

Huskede du denne gang at bede sin søster skrive fra en anden IP adresse? Flot.

Til info, så er det ikke fra samme IP som dragonheart999 skrev, at bufas har skrevet.

JanBalslev:
Nu kan du vist ikke koge mere suppe her.

Enig, synes også alle holdinger og argumenter er blevet luftet nu - men gentagelser kan også være underholdende :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39

bufas:

Så har jeg et spørgsmål til både Martin og Jan :

Hvis dragonheart999 har held med den side vil i så ikke fortryde at i ikke kom med da han startede på dette indlæg ????.

Det svarer til at spørge, om jeg vil fortryde at jeg rådgav en ung mand om ikke at satse på at blive rig af at spille lotto og han så vandt.
Nej det vil jeg ikke, hvis det mod alle odds skulle lykkedes, så vil den slags næsten altid være en "penge op af lommen oplevelse" og den slags skal man hjælpe folk til at droppe.

Så kom i gang med hårdt arbejde, det bliver man rig af hvis man gør det rigtigt.

Dbh Martin
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:31

Øhh, Martin hvad mener du helt rpæcist med det der "næsten"? Har du nogen sinde hørt om nogen det er gået godt for? Altså bortset fra bagmændende selvfølgeligt...

/Peder 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:36

Peder TakeTwo.dk:

Øhh, Martin hvad mener du helt rpæcist med det der "næsten"? Har du nogen sinde hørt om nogen det er gået godt for? Altså bortset fra bagmændende selvfølgeligt...

Peder, læser du ikke referenceudtalelserne på de sider?
Mr. Anderson fra Arizona har tjent 500.000 USD på bare en måned efter han startede og har nu kunne sende sin mor på plejehjem og købt en ny bil til lillemor, mens Dr. Frank J. Doe har tjent 300.000 USD på den halve tid og nu bor på Bahamas...

Er det du siger, at disse mennesker er fiktive og ikke har tjent pengene? Det vil jeg gerne se dig bevise... Angel 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41

Peder TakeTwo.dk:

/Peder 

Da jeg ikke kender alle systemer, kan jeg ikke udtale mig om alt på jorden, men du har ret, det er nok altid svindel.

Dbh Martin
Side 7 ud af 7 (66 indlæg)