Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings firma ??

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er same ip-adresse, så det er nok ikke kun investeringerne der er lidt forvirrede.. ;-)
Nuvel, hvis du kommer tilbage om et par år, så har du håneretten, men jeg tvivler.
Held og lykke med det.

Dbh Martin

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:24

Det er lige det når der er 2 forskellige kontoer hertil.

Hun havde lige oprettet sig og jeg kikkede ikke på hvilken konto der var logget på.

UPS 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:26

hehe.....

Pudsigt at du lige har en kærest som tilfældigvis har en konto hos amino og som tilmed aldrig har skrevet et indlæg (kan se at du skrev det første indlæg fra kontoen Smile  ).

Nå men nok om det.

Held og lykke med investeringen, bare det var mig som havde modet til at satse både min egen og alle mine venners formue Smile 

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:27

Det er en aftale.

Vi kan tales ved omkring 1/10-2009 når jeg runder den 1. million 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57

dragonheart999:

Det er en aftale.

Du får min fulde respekt hvis du dukker op på den dato og indrømmer at du har kvajet dig.
Jeg har set den slags scams i mange år og fælles for dem er, at de netop er scams..

Dbh Martin

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:16

dragonheart999:

Det er en aftale.

Hej Dragonheart

Jeg er dybt imponeret (og ikke mindst forundret) over til din store entusiasme og tro på det koncept

Kan du ikke prøve at forklare mig hvorfor personerne bag denne helt fantastiske pengemaskine bruger tid og ressourcer på at gøre en som dig så styrtende rig? Burde de ikke geninvestere deres eget overskud og selv score hele gevinsten? 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:35

dragonheart999:

Det er lige det når der er 2 forskellige kontoer hertil.

Hun havde lige oprettet sig og jeg kikkede ikke på hvilken konto der var logget på.

UPS 

Nu havde jeg ellers lige ovenfor forklaret dig præcist hvordan du skulle hustle alle os fjolser herinde på Amino. Jeg skrev at du skulle oprette et nyt brugernavn her på Amino og så skrive at nu havde "nytbrugernavn" også lige scoret kassen på det der lort....Så kommer du gudhjælpeme til at afsløre din nye Amino konto og kommer så med en tågeforklaring om at "din søster" lige har oprettet sig. Tak for underholdningen.

Der er sku ikke meget håb for dig, du er helt håbløst som svindler og du kommer ikke til at tjene en krone.

Ikke bare er du et fjols - du er også en elendig hustler.

Tag du dig en ekstra avisrute, det er den eneste måde du kommer til at tjene penge. 

Hvis du vil have et tip fra den virklige verden, så har jeg hørt at der er mange penge i Gælds konsolidering. Du kan sikkert om et par måneder tjene lidt penge ved at henvise dine tidliger venner til sådan et firma. Dine tidligere venner får med garanti brug for det efter at have fuldt dine geniale investeringsplaner. Dit eneste problem bliver nok at dine tidligere venner, som du har lokket med i det der pyramide scam nok ikke gider tale med dig mere til den tid. Men det kan da være at "din søster" kan formidle denne service til dem. haha

Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26

Så har jeg et spørgsmål til både Martin og Jan :

Hvis dragonheart999 har held med den side vil i så ikke fortryde at i ikke kom med da han startede på dette indlæg ????.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:36

Jeg vil da om ikke andet blive skuffet!

Men på den anden side, gevinsten ville nok hurtigt forsvinde hvis man skulle gå med på alle de scams, der findes på internettet, i håb om at det lige præcist var den som kunne give et afkast som var en faktor 20 højere end alle andre investeringsmuligheder...

Der findes bare ikke noget i verden som man kan sætte penge i som givet et garanteret afkast i den størrelsesorden på kort sigt.

De professionelle investorer er jo slemt glade hvis de kan lave et afkast på 10-12% p.a. som verden ser ud i dag. Så hvilket marked eller hvilken ressource er det lige de kan sætte pengene i som giver den slags afkast? Når hobe tal af verdens klogeste og bedst uddannede hoveder ikke er i stand til at finde den?

Når man skal ud og sætte sparepengene i et eller andet, så bliver man squ lige nød til at se lidt realistisk på hvad man kan forventer. I dette tilfælde er der ikke så meget som et gran realisme!

/Peder 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:53

bufas:
Hvis dragonheart999 har held med den side vil i så ikke fortryde at i ikke kom med da han startede på dette indlæg ????.

Nej!
Som Peder siger, så kan man hurtig "købe" sig fattig i svindel på nettet. Dertil, lad os nu sige dette system er undtagelsen blandt de mange 100% lignende scams, hvor kommer pengene så fra?
Som jeg allerede har nævnt tidligere, så giver The Vice Fond lidt over 17% afkast årligt. De ligger blandt verdens bedste når det kommer til afkast, men gør udelukkende i uetiske investeringer. De mere etiske investering, både i DK og udland er glade når de kan nå op over 10%

Når vi er (laaangt) over 17% pro anno, så tror jeg ikke et sekund på, at det kan gøres etisk. Faktisk tror jeg heller ikke et sekund på, at det kan gøres med uetiske og stadig lovlige metoder.
Når vi er ude i de kæmpe afkast som Dragen her for lovet/lover videre, hvad er vi så ude i der kan genere disse sindsyge tal? Finanseringen af et statskup eller røveri på Fort Knox?

1. Det er jo ikke sandsynligt, drik en energidrik og få sat gang i de små grå.
2. Hvis det var sandsynligt, så skal jeg ikke, med stor sandsynlighed, være med til at finansere og profitere på kriminalitet, terro, andres nød og ulykke eller egen undergang. No thank you

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)