Hvis dragonheart999 har held med den side vil i så ikke fortryde at i ikke kom med da han startede på dette indlæg ????.
Nej!
Som Peder siger, så kan man hurtig "købe" sig fattig i svindel på nettet. Dertil, lad os nu sige dette system er undtagelsen blandt de mange 100% lignende scams, hvor kommer pengene så fra?
Som jeg allerede har nævnt tidligere, så giver The Vice Fond lidt over 17% afkast årligt. De ligger blandt verdens bedste når det kommer til afkast, men gør udelukkende i uetiske investeringer. De mere etiske investering, både i DK og udland er glade når de kan nå op over 10%
Når vi er (laaangt) over 17% pro anno, så tror jeg ikke et sekund på, at det kan gøres etisk. Faktisk tror jeg heller ikke et sekund på, at det kan gøres med uetiske og stadig lovlige metoder.
Når vi er ude i de kæmpe afkast som Dragen her for lovet/lover videre, hvad er vi så ude i der kan genere disse sindsyge tal? Finanseringen af et statskup eller røveri på Fort Knox?
1. Det er jo ikke sandsynligt, drik en energidrik og få sat gang i de små grå.
2. Hvis det var sandsynligt, så skal jeg ikke, med stor sandsynlighed, være med til at finansere og profitere på kriminalitet, terro, andres nød og ulykke eller egen undergang. No thank you