Kære Rene.
Tak for dit svar. du kan vel ikke fortælle mig ca. hvad henholdsvis trappevask og vinduespolering giver ca.?
Med venlig hilsen
kira.
Uha sikken et spørgsmål til en letter glemsom mand GGG ej pjat
Den gang for små 23 år siden var det gyldne tal 5,00 kroner pr. fag / side ... alle ved jo et vindue har to sider, så det er jo let at regne ud - dog vil jeg tro du i dag let kan tage 10 - 15 kr pr side, dog med en mindstpris der ligger på 200 kroner for, at besøge en kunde, du skal jo have løn for kørslen også. Et Danmarks hus ca 130 kvm i et plan må ikke tage dig mere end 10 minutter udvendigt og 20 minutter indvendigt (inkl. modtage kontant betaling hos private) for de 200 kroner, disse beløb er naturligvis plus moms.
Den trappe vask jeg har været med på gav 29,75 pr opgang, med indgang stue første og anden sal, ved fejning og vask, der skulle tages 11 opgange pr dag og det måtte ikke tage mere end en time, så jooo du kommer i mega god form, men ærligt så er det ikke de få kroner værd, men en måde at overleve på indtil du får nok vinduespolerings kunder. Jeg vil regne med prisen for dette idag ligger nær det dobbbelte eller lidt over, så du kommer op på omkring 70 - 75 kroner.
Dog skal jeg på det kraftigeste fraråde dig endnu engang, at gå igang med trappevask, for man løber vildt hurtigt surt i det og du vil uden tvivl blive forpligtiget til, at gøre dette i en længer kontrakt periode hvis du begynder på det.