Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan folk sælge så billigt fra USA, Spanien ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set webshops fra USA,Canada som kun sælger et produkt via webshop.

Prisen på deres produkt er kun 5$


Hvordan kan de sælge så billigt ?



Kan det have noget at gøre med de har billigere  Skat,moms og  forsendelsesomkostninger ?

Jeg har læst mig frem til de har million omsætning. Men jeg kender ikke til deres overskud

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan:
Kan det have noget at gøre med de har billigere  Skat,moms og  forsendelsesomkostninger ?

ja og levere lønninger.  Mange stater i USA har slet ikke moms.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skatten - selskabsskatten var/er høj i USA - men på vej ned - Det er ikke årsagen i alle fald. Moms findes generelt ikke i USA men de har så ofte en række lokale (stat for stat) VAT tillæg. Det er ikke meget billigere at sende fra USA til DK end så meget andet

Den store forskel ligge nok i deres kæmpe omsætning og, at de ofte er finansierede, så de ikke skal have overskud i en fart - type Amazon som helt enkelt har en volumen og en politik om lav pris, som du ikke kan slås mod fra en alm dansk shop - så det skal ikke ret gerne alene være pris du vil slås på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis produktet sælger godt så kan det også lade sig gøre, der er firma som køber hele container i Fjerne Østen og betaler for eksempel 5 kroner for produktet og sælge med fortjenesten på 600-700 pct.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)