Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop i vækst, og vil du gerne lidt mere eller måske sælge, så er her måske en mulighed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en webshop i vækst, og vil du gerne lidt mere eller måske sælge, så er her måske en mulighed.

 

Krav.

 

Din shop skal minimum have en omsætning på + 1 million.

Har ingen interesse i start ups.

 

 

Kort om investor.

 

Stor erfaring med.

 

Import østen

Salg EU.

Lagerlogistik

Bogholderi/økonomi

 

Hvis ovennævnte har din interesse, så skriv en pb.

 

Vh

 

Jimmy Laybourn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmy

Al respekt til dit ønske om at agere investor, men.....

Det er godt nok ikke en særlig professionel eller tillidsskabende måde at prøve at skabe kontakt til nogen som helst. I sær ikke til seriøse forretningsmennesker.

Helt ærligt.... du ønsker kontakt til shops på +1mill. Så du prøver altså at få kontakt til et firma der allerede har vi vis succes. Så må du også forvente at det er firmaer drevet med en vis professionalisme. 

Jeg har et par shops der opfylder dit krav, men du er på ingen måde interessant for mig! Dit indlæg er alt for ukonkret, alt for useriøst, alt for uspecifikt, alt for uprofessionelt.

Er der andre der skal have adgang til MIT firma som JEG allerede har gjort sucessfuldt, så kræver det dæleme noget mere troværdighed. På alle fronter.

Hvem er Jimmy Laybourn?

Hvad kan Jimmy føre til bordet - hvordan kan han skabe vækst for mit firma? og her har jeg brug for andet og mere end bare et par stikord i punktform.

Hvad forventer Jimmy at få ud af samarbejdet?

Måske er det bare mig der er meget skeptisk, og måske har du fået en masse henvendelser, men i min bog, så er det altså en OM'er.... Op på hesten igen, og er du seriøs, så lad det skinne igennem dit indlæg / tilbud, eller hvad det nu end er :o)

Hilsen Morten 

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten
Jeg er ked af hvis du føler mit opslag ikke er særlig tillidsvækkende. Men tror måske mere det er et spørgsmål omkring, at jeg som person ikke ønsker gud at hver mand skal læse omkring mig og mine bedrifter, og derfor kun en kort beskrivelse af mig selv. Jeg går også ud fra at en evt. seriøs kandidat hurtigt kan google mig, og dermed mine bedrifter, samt penge tank og evt. andre bedrifter, og hvis ikke så vil de helt sikkert få muligheden når tingene bliver konkrete ved en evt. henvendelse.
Alle mennesker formidler og tolker ting forskelligt, og jeg som person respekterer dette, og derfor også din mening. Men jeg er stadig af den mening, at jeg har givet den info som jeg selv ønsker at vidergive så tidligt i et forløb.
Ps. når man går ind på din ene webshop wideeyes.dk, så er der hverken cvr. nummer adresse eller navn eller noget som helst andet der indikerer hvem du/I er?
Jeg undrer mig over din holdning, og du så samtidig driver en webshop uden denne information.
God dag 
Jimmy Laybourn
J & M Laybourn Holding ApS
 CVR-nr 30519701

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Mit indlæg var velment, og tiltænkt konstruktivt :o)

WideEyes.dk er stadig et aktivt domæne, men firmaet er lukket ned. I dag har jeg istol.dk og billige-hundebure.dk og et par udenlandske shops.

Jeg har respekt for at du ikke ønsker at afgive oplysninger. Det er da fair nok, men lige i dette tilfælde så er det jo altså DIG der er den opsøgende part. Det er DIG der forsøger at sælger dig selv. Var situationen anderledes og der var en webshop eller andet der søgte investorer, så kunne du (synes jeg) passende slippe afsted med et indlæg så informationsløst som dit nuværende. 

Det er også muligt at man kan Google dit navn, men igen - set fra mit synspunkt - og jeg kunne meget vel være lige i din målgruppe - så er der intet i dit indlæg der giver mig lyst til at bruge 10min på google på at finde ud af hvad du kan gøre for mig. 

Jeg er af den mening at udbyttet af hvad som helst - afhænger af indsatsen. 

Du kunne have skrevet noget ala:

Passioneret investor leder efter nye forretningsmuligheder. Jeg har X antal års erfaring med at vækste virksomheder indenfor X,Y,Z. Mine kompetencer og interesser er primært indenfor inkøb i østen, logistik og vækst. 

Jeg leder efter etableret forretninger i størrelsesordenen +1mill til et givtigt samarbejde. Mangler du en investor med stor viden og passion, så kontakt mig - jeg har X antal års erfaring med at tage spændende projekter til det næste stadie. 

Mvh Jimmy Laybors J&M holding ApS

Eller andet... dette blot for at pointere at man får hvad man giver - og i dit tilfælde så synes jeg ikke du giver særlig meget, hvilket er en skam, for jeg er sikker på at der er mange der kunne have gavn af en investor / partner til at løfte deres forretning.

Fortsat god dag :)

Hilsen Morten

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din feedback.

Dit forslag til en tekst er i min verden det samme budskab som min tekst. Dog er der i min verden en masse fyld/bullshit som passioneret, givtigt etc.

Men igen, så er alle folk forskellige, og heldigvis har jeg da fået lidt henvendelser allerede nu.

Denne tråd skulle helst ikke handle om min evt. mangelfulde måde at kommunikere på, så lad os parkerer den her.

Hvis du skulle have interesse I mig som investor, så er du velkommen til at give mig et skriv.

Vh

Jimmy Laybourn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)