Hej
Jeg har modtaget din mail, og har også fået en mail når der er nye mails i tråden. Måske du lige skulle tjekke den email du har brugt ved tilmelding?
Der er selvfølgelig de regler der gælder når du sælger varer, men som jeg har forstået det vil du kun formidle varer, altså stå for at køber kontakter sælger og omvendt. Den side af sagen har jeg ikke det store kendskab til da min auktionsside hovedsaligt består af salg af egne varer. Jeg har dog lige åbnet op for at alle kan sælge og den del af det har jeg ikke involveret mig dybere i da jeg regner med at køber og sælger finder ud af det sammen.
Jeg har dog fundet ud af at det ikke er så lige til at få besøgende ind på siden og tror det er der du skal ligge dine kræfter da siden ellers er skidt stillet. Uden besøgende ingen interesse og derfor ingen salg:-(
Men efterhånden kan jeg se at de samme kommer igen og igen og køber og jeg tror at kundeservice er den største del af det da det giver gratis reklame.
Havde f.eks, en der købte et poolbord hvor normalprisen var 4999kr men det blev solgt for 1500kr:-( og kunden ringede og sagde at der var en ball der var beskadiget. Hun fik muligheden for at sende mig ballen(jeg ville betale omkostninger) og at gå ned med den i den lokale butik og få den byttet og sende regningen til mig? Hun skrev at hun var glad for den gode service og ville vende tilbage når hun havde den nye ball. Jeg har ikke fået nogen tilbagemelding fra kunden selvom det er en måned siden mem jeg kan se på de nye tilmeldinger at der er 9 fra samme arbejdsplads(mail adresse) der har tilmelst sig auktionen og nyhedsbrev. Derfor mener jeg at det er meget vigtigt at kundeservicedelen er i top!!
Tag for eksempel macca.dk!! De har haft en elendig service, sikkert ikke fordi Caspar vil snyde folk men fordi at de har haft for stor vækst og dermed ikke kunne følge med salget.
Håber det kan være en lille hjælp:-)
ellers kan du altid gå ind på www.kafiauktion.dk og trøstekøbe:-)