Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretning på paller/ europaller

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg tænkte på om man kan lave en forretning med europaller eller paller købe dem billigt og sælge dem så tjene xxx antal beløb på det? Hvordan kan man lave en forretning ud af det? Idér? Kontakter?

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man lave forretning på, der er en stor del af danske virksomheder, der anvender mange paller dagligt. F.eks. www.granitbutikken.dk der sælger granit, og leverer til hele landet. En stor del af dette granit pakkes på paller og sendes.

Både kvart, halvpaller, alm paller og special paller.

Så hvis du vil lave det til en forretning, kunne det måske være en idé at producere/rep. Af engangspaller og så sælge den til dem der har brug for det.

Der skal en del paller igennem før jeg tror det vil bliver en god forretning. Der er en del logistik og fragt omkostninger i dette område.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 29
Fra  Meier Solutions IvS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender i hvertfald en som handler med paller og for ham kører det i rundt. Det tog ham lidt tid at komme op at køre - især fordi det kræver nogle investeringer i starten (lager, lastebiler, etc) -   men som sagt, laver han en god forretning nu.

System og Appudvikling i Holstebro - Meier Solutions

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)