Lån til varer ? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan får man lån & finansiering til sine ideer? "

Lån til varer ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 170
Tilmeldt 2. apr 15
Indlæg ialt: 36

Hvor kan man låne penge billigt ? Er forholdsvis nystartet iværksætter med egen butik men har bestemt ikke den store omsætning 😢

Amino-karma 304
Tilmeldt 1. jan 17
Indlæg ialt: 85

Madsvouzalis
Fra ZA
Skrevet 12-02-2018 kl. 21:31

Hvad er størrelsesordenen på lånet?

Banken er vel et forslag?

Amino-karma 81
Tilmeldt 11. jan 18
Indlæg ialt: 25

andersalbin
Skrevet 13-02-2018 kl. 07:36

Hej Lone. Jeg ville nok danne mig et komplet overblik over hvor stort indkøb det drejer sig om, lave nogle realistiske budgetter for driften af virksomheden, og så ellers kontakte banken for at høre hvordan de kan hjælpe dig med at komme igang, evt. med en god og billig finansieringsløsning.

Fordelen med at låne hos banken til varer er, at du jo kan pantsætte eller stille varerne som sikkerhed overfor banken, for at mindske bankens risiko ved at låne dig pengene. Jeg ved ikke lige hvor hurtigt et sådan lån kan udbetales, men med en sund dialog burde du kunne få en underskrift og penge på kontoen inden for en uges tid.

Vær dog opmærksom på, at banker (det er i hvert fald mit indtryk) er begyndt at tøve lidt mere med at låne penge til nystartede, så det kan godt være at det kræver mere end bare at sætte varerne som sikkerhed, for at få lov at låne det du skal bruge. Måske vil de endda kræve, at du selv kan lægge 20 % - 40 % af det totale lånebeløb, så de på den måde ved at I begge er i samme både, og deler risikoen.

God vind med det! :)

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af:

Hvordan får man lån & finansiering til sine ideer?
Besøg vores andre hjemmesider :
lll