Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritik af webshop - hvad gør jeg forkert?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa igen.

Som opfølgning på alle de gode kommentarer, er jeg nu kommet frem til dette: https://www.enturo.dk/
Håber der stadig er nogle friske Aminoer der kan give feedback på om det er blevet en bedre side. Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Lynpadden Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg fik ikke set siden før du fik den opdateret, men vil stadig gerne give input på den nye.

Sådan som jeg ser det, mangler der en del brugervenlighed og orden i designet. Ud over det mangler der noget hastighedsoptimering til siden.

Har 4 ting du kan gøre bedre i forhold til brugervenlighed

1. vigtigste er hastigheden på din hjemmeside. - 

Der er blevet lavet en undersøgelse om, at 40% af besøgende hopper af en sidde, hvis den tager mere end 3 sekunder. Jeg har lige tilladt mig, at analysere den på et værktøj som hedder gtmetrix. Dette værktøj viser, at din hjemmeside tager 4 sekunder om, at loade.
her er linket - https://gtmetrix.com/reports/www.enturo.dk/cJF0eIVl

Hvis du har brug for hjælp til hastighedsoptimering, er du velkommen til at sende mig en besked på kontakt@lynpadden.dk eller gå ind på min hjemmeside.

2. Dine produkter står ikke på række - http://prntscr.com/iwyfxe

Det gør at siden ikke er så troværdig. Tænk over selv når du ser en side, som har produkter som ikke står på række. Det viser dine besøgende, at produkterne bare er blevet smidt ind så hurtigt som muligt.

3. Dine knapper på farverne passer ikke ind i designet. Du bruger hovedsageligt rød, hvid og en mørk farve.

Dine knapper passer ikke til designet. blå og skrigegrøn passer ikke til dit design i dette sammenhæng.

4. Når man trykker "læg i kurv" får man ikke nogen besked om, at det rent faktisk virkede.

Jeg trykkede flere gange på "læg i kurv" fordi jeg ikke kunne se, produktet rent faktisk blev lagt i kurven.

Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azad

Tak fordi du gad kigge på siden, og så fedt du linker til de værktøjer du bruger, det gør det meget nemmere for mig :) 

angående hastighed, jeg har brugt pingdom til hastigheds test, og der har jeg en load tid på 1,5 sekunder? og selv i googles crawl værktøj får jeg ikke fejl på hastighed (er lige under 1 sekund). så nu er jeg lidt i vildrede? hvad er årsagen til de forskellige tider?

Fra Holstebro
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Lynpadden Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også nemmere, at vise værktøjerne end at skulle forklare det :)

Her er en artikel over, hvorfor der er så meget foreskel - https://gtmetrix.com/blog/the-difference-between-gtmetrix-pagespeed-insights-pingdom-tools-and-webpagetest/

Men den største årsag er, at de forskellige tools har location forskellige steder. Der er også foreskel på On-loade time og load time. Men det misvisende ved de tools er, at man ikke altid skal gå efter 100/100 på de tools.

Nu ved jeg ikke om du har sat Google analytics op til din side, men vil mene at omkring 50%+ kommer fra mobil, og det er ikke altid vi har 4g på vores mobiler, så for dem kommer siden til, at tage endnu længere tid.


Dermed skal det også siges, at jo hurtigere en hjemmeside er, jo flere salg får du ind, det var også derfor jeg gjorde dig opmærksom på det.

Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Enturo Aps Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig i at siden selvfølgelig skal være så hurtig som mulig :)

Jeg har også flere gange testet med at rydde browser data, og se hvor hurtig siden loader, og der passer de 1,5 sekund meget godt, på en 12mbit linje der også kører lidt musik osv. så jeg tænker lidt om du oplever siden som værende langsom?

Jeg fik hug for det sidst også, og har fjernet noget CSS styling og komprimeret billeder, men hvis du oplever siden som værende langsom er det jo ikke nok? :)

Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har kiggede lidt på din website, og jeg må give de andre brugere ret. Jeg synes dog ikke nødvendigvis, du har brug for en professionel til at optimere din side.

De røde og hvide farver virker umoderne rent æstetisk, og det kan give et lidt uprofessionelt førstehåndsindtryk. Dette bliver kun understøttet af den rodet forside. Jeg er selv til et mere enkelt design, fx. i sort/hvid, hvor man bliver mødt af en æstetisk, overskuelig og simpel forside. 

Læs evt. lidt om KISS-reglen, som er velkendt indenfor brugervenlighed og design af hjemmesider, det synes jeg, man kan komme langt med. 

Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål


Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Virksomhed: Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker utroligt svæt at finde produkter på din side. Jeg tror virkelig mange folk simpelthen giver op før de finder noget de har lyst til.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)