Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tele konsulent

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder umiddelbart som en god idé, dog lyder 500 for lidt da du typisk vil bruge 2 tmer pr kunde, så du kan nå max 4 på en dag, dvs 2000 kr gange med 20 arbejdsdage. Virker ikke som om du bliver økonomisk uafhængig resten af livet af det ; )

500 kr er også peanuts i forhold til 5.000 kr hvis der så meget at spare vel og mærke...

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:14

En af mine kunder laver (lavede) nogenlunde det samme. Han tager en procentdel af den årlige besparelse, han ender med at foreslå. Jeg har brugt ham og anbefalet ham til andre. Imidlertid har forretningen ændret fokus, han fik et fantastisk tilbud, så jeg tror sagtens, du kan lave en virksomhed på det grundlag, du beskriver. Jeg ville selv være mere tilbøjelig til at betale halvdelen af besparelsen det 1. år end en fast pris.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:30

Vi starter faktisk en service op i næste uge, der minder lidt om det du har gang i.

Dog er vores service gratis for virksomhederne, hvis de selv udfylder tingene på hjemmesiden.
Vi forventer at langt de fleste vælger at gøre det via hjemmesiden, da det er meget simpel.
I starten bliver det også gratis, at få os til at kigge tingene igennem.

Det kan sagtens være, at vi kan bruge dig i firmaet. Du kan da lige smide en mail eller PM.

Da det lader til, at flere herinde godt kunne være interesseret, opretter jeg da lige et indlæg når vi er klar :O)

Mvh
Kristian

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:12

Prisen på de 500 er også kun et eksempel, det kunne variere lidt efter hvor mange mobilnumre kunden har eller hvor stor kunden er..

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38

Er det noget i samme stil som det her du tænker på?

http://www.mattssonpartner.dk/

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:05

Telefoni og internet er en jungle rent prismæssigt så ja der er helt klart basis for en virksomhed baseret på en uafhængig konsulenttjeneste.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:02

Ja det er lidt i stil med MattssonPartner, tak for linket, har aldrig hørt om ham før..

Fra Vanløse
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:16

Der er nogle som allerede laver foregning på dette i dag.

Men mange af dem som gør det gør det på falske betingelser. De siger at de gør det med no cure no pay. Men hvis de får en kunde ombord så er det ikke kunden som kontakter den leverandør som de skal have det er firmaet. Og så får de også penge fra teleselskabet. Så de får betaling for begge lejer.

Også kan man jo lige så godt som kunde kontakte / finde en forhandler af teleprodukter som kan tilbyde det samme. Det er jo det som vi laver hver dag over for både privat og erhvervs kunder.

Men hvis man kun tager betaling overfor kunden så mener det er en fin nok løsning og tilbyde. Men problemet er at finde kunderne telemarked er jo et marked som mange kunder bliver kontaktet med. Nogle gange når man taler med kunder er de blevet kontaktet 8 gange inden for 2 uge. Så de gider ikke at tale om telefoni. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)