Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tele konsulent

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige høre om jeg har fået en god ide, eller ???

Jeg går med tanken om at starte en konsulent virksomhed med speciale i telekomonikation (fastnet, mobil, ip)

Efter 4 år i telebranchen har jeg indtryk af at mange firmaer har den forkerte teleløsning, og når man spørger dem, ved de ikke hvad de har og betaler. Min erfaring siger mig at de kan spare mange penge ved at få deres løsning opdateret, hvilket jeg så vil hjælpe dem med.                               Tanken var at de kunne få et chek på deres løsning for 500 kr. og det kan resultere i at de måske spare 5000 kr om året. Det er da en go forretning for begge parter..

Ville i give penge for denne rådgivning?? 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:41

hvad med at lave det på no cure no pay basis og bede om 3-50 % af første års besparelse.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 21:41

mente 30-50

me
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:54

Vi har teleudgifter for ca 10000 pr. mdr. hvis du kommer igang vil vi da gerne kontaktes

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Skrevet kl. 21:56

Jo det kunne man også, det er bare svært at vide om forbruget stiger eller falder det næste år, og dermed vil besparelsen også stige eller falde..

Tror det er lettest at lave faste beløb, og muligvil en fast timeløn for yderligere konsulenthjælp..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Der er helt sikkert grundlag for at kunne udvikle en forretning på dette. Specielt, da mange virksomheder er begyndt at gå over til ip-telefoni. Eller i hvert fald overveje det. Men ved måske ikke hvad de kan spare, og hvad de kan få af ekstra services ved at skifte.

Dog ved jeg at enkelte vælger deres telefoni på baggrud af de services de har ved virksomheden der kan leverer telefoni, som f.eks. tdc. Dermed har de en hel række produkter fra samme udbyder. Dog har jeg ingen anelse om hvor stor en del af markedet der gør dette. (Jeg kunne ikke forestille mig det var mange), så derfor vil jeg da bare sige at du skulle gå igang.

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 22:03

det kan man skrive sig ud af, jeg tror bare det er markant nemmere at få kunder på no cure no pay, og markant højere upside for dig.

selvfølgelig hvis det er små kunder er det måske ikke den store issue, men hvis du vil have større.

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Skrevet kl. 22:04

Du kan bare skrive navn og nummer i dette indlæg, så tager jeg fat i dig senere..

Er meget positiv over at jeg allerede har fået en potentiel kunde da inlæget er under 1 time gammelt..

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Skrevet kl. 22:08

Ja det er muligt, det kommer selvfølgelig med i mine overvejelser, og det er jo også økonomisk bedere for mig.

Jeg overvejer

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Skrevet kl. 22:11

Ja det er rigtigt at de vælger efter services, men der er måske også nogle som ikke har de services som de egentlig har brug for, og dermed kan de få min hjælp til at finde et selskab der kan tilbyde disse services..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)