Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af naturfags materialer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.
Jeg er på udkig efter varer til nogle samlede kasser jeg vil sælge som en samlet"oplevelse" i naturen.

Meeen.. hvor finder jeg lige leverandører af produkter..

Jeg har fundet Frederiksen.eu, men det løber hurtigt op hvis jeg også skal tjene penge på det...

Et eksempel:
Jeg skal f.eks. bruge en hvid bakke (23 kr.), en lup (19 kr.) en insektsuger (20 kr.)
https://www.frederiksen.eu/shop/product/sorteringsbakke--35x26x6-cm

Skal jeg kontakte dem for at få forhandlet nogle priser - Når nu det er med gensalg for øje - Eller hvor skal jeg lede for at finde leverandører der kan gøre det billigere?

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12925
Skrevet kl. 15:08

Mark Källstrøm:
Når nu det er med gensalg for øje - Eller hvor skal jeg lede for at finde leverandører der kan gøre det billigere?

Det kommer jo helt an på hvor stort et antal du skal bruge, skal du bruge mange vil det bedre kunne betale sig at finde en leverandør i udlandet.

Start med at tage en snak med Frederiksen og hør hvad de kan / vil tilbyde. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:02

Jeg er jo helt grøn og skal ikke starte med 100 - til at starte med skal jeg bruge nogle stykker.

Men kvaliteten skal også være i orden uden at blive for dyrt.

Synes bare det er svært at Google sig frem til steder hvor man kan købe det udstyr man skal bruge.

Findes der ikke nogle grossiststeder hvor man kan købe de ting?
Frederiksens produkter er ikke unikke - jeg har set de samme produkter på f.eks. Amazon.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12925
Skrevet kl. 21:05

Mark Källstrøm:
til at starte med skal jeg bruge nogle stykker.

Så glemt alt som en grossist da de ofte vil have nogle minimums mængder, i øvrigt vil det blive alt for dyrt at få små mængder jeg fra udlandet.

Ja Google fortæller ikke alt, slet ikke hvis man ikke ved hvordan man skal søge på specifikke produkter.  Der findes både producenter og grosister, men det er normalt ikke nogen man oplyser om til potentielle konkurrenter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)