Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor er wellness og Funktionelle fødevarer et Network Marketing hit

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er sagt - og skrevet meget (crap) - om MLM branchen eller Network Marketing, som jeg foretrækker at kalde den branche jeg er en del af.
Når blot man får skilt skidt fra kanel - og sortere alt uinteressant fra - så ender vi faktisk op med en branche, som har nogle af verdens absolut hurtigste voksende selskaber; nogle af verdens hurtigste produkt-kategorier SAMMENLIGNET med alle brancher.

Network Marketing rykker simpelthen for vildt på produktområder som omhandler wellness generelt, men funktionelle fødevarer; healthy beverages (helsedrikke) specifikt.

Det er der flere årsager til - men et af dem er det rene faktum, at de fødevarer vi ellers burde spise overhovedet ikke indeholder alle de vigtige næringstoffer, vitaminer etc. som man ellers forbinder med dem; eks. grøntsager og frugt.

Man skal ikke læse ret mange aviser - eller følge ret meget med, før man kan se hvor der er penge at hente: Det er der i produkter som erstatter eller måske skulle jeg snarere sige: Supplere de ringe fødevarer vi propper os med; Vi har brug vitaminer, essentielle næringstoffer, aminosyrer eller forstadier til dem.

Det får man bl.a. fra en lang række top-produkter i Network Marketing branchen; vores branche (og mit "eget" selskab i særdeleshed) har længe været de første; "helt fremme i bussen" på dette område.

Læs eksempelvis disse to aktuelle artikler om manglerne i frugt og grønt:

Blot to artikler fra den forgange uge, men tag en tjekker i arkiverne på de dansker aviser; masser af artikler om et væsentlig faktum.

Så glem alt om spil, gaming, aktier (fiktive aktier...), DVD klubber, "surf dig glad", poker, parfumer, drøje rengøringsprodukter - og mange andre ligegyldige produktgrupper indenfor Network Marketing / MLM: Det er funktionelle fødevarer; energi-drikke; helsedrikke der rykker - og skaber enorm omsætning - og er boom-boom-all-the-way det næste årti.

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:59
Lasse, har du hørt om "Tunguska"?
Mener selskabet bag hedder Cyberwize....!

Agnes

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:45
Dato: 3/15/2006 2:58:58 PM Forfatter: AGNES-on-the-www
Lasse, har du hørt om 'Tunguska'?
Agnes

Ja, fik for faktisk for en uge siden et link til selskabet Cyberwize. De har introduceret produktet "Tunguska Blast", som faktisk ligger i lige linie til den mystiske eksplosion som skete i Sibirien - i Tunguska - i 1908.

Tunguska Blast er p.t. kun i USA - men er en "energi-drik"; de har også et ekstrakt produkt.

Nu husker jeg ikke alle detaljerne, men de meddeler på websiten at der angiveligt skulle være ganske meget "energi" i Tunguska området - og det er elementer derfra som er i deres drik.... ::: forskellige planter...

Google har endnu ikke søgeresultater på produkter Tunguska Blast - men istedet har de en masse om den faktiske eksplosion (blast) i 1908 ;-)

Bl.a. disse link:

Umiddelbart lider Cyberwize af det samme syndrom som jeg tidligere har beskrevet: For gamle... MEN... promotionen af Tunguska Blast ser cool ud - produktet præsentere sig også godt.

Følger op på sagen ;-)

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:57
Dato: 3/15/2006 4:44:44 PM Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 3/15/2006 2:58:58 PM Forfatter: AGNES-on-the-www
Lasse, har du hørt om ''Tunguska''?
Agnes

Umiddelbart lider Cyberwize af det samme syndrom som jeg tidligere har beskrevet: For gamle... MEN... promotionen af Tunguska Blast ser cool ud - produktet præsentere sig også godt.
Følger op på sagen ;-)
Lasse

En FLASH præsentation af Tunguska Blast:

Lasse

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 17:50
Ingen tvivl om at welnness, fitness, og andre ting som spises er de bedste i MLM da man blandt andet også har brug for dem konstant.

Problemet med MLM er desværre at priserne bliver skruet vildt højt i vejret i forhold til hvis man skulle ud og reklamere og konkurrere på "normale" vilkår. 

Har selv et af danmarks største online salgssteder af funktionelle fødevarer, og da jeg tidligere har beskæftiget mig med MLM (indtil jeg fandt ud af at det var nemmere, for mig, at tjene penge på den gode gamle måde - billige gode produkter) har jeg også undersøgt markedet for at se om der var nogle MLM firmaer som kunne sælge varer til min kundegruppe til en konkurrence dygtig pris. Det er nu aldrig lykkedes mig at finde et MLM firma som på nogen måde kommer tæt på at sælge til den pris vi og andre "normale" sælger varerne til.  Nogle har så selvfølgelig lige tilsat en eller anden fantastisk ingrediens som gør deres produkt helt unikt og 3 gange så dyrt.... selvfølgelig uden nogen form for videnskabeligt bevis for en effekt.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:32
Det er vel ingen hemmelighed at indenfor alle MLM virksomheder, der handler med ''funktionelle fødevarer'', er forhandleren selv, hans egen bedste kunde! Hvad bl.a Herbalife forhandlere ikke kaster i hovedet af egne varer, er helt utroligt. Og ingen tvivl om, at vi i dagens Danmark mangler vitaminer, mineraler, antioxidanter osv. men... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af ''funktionelle fødevarer'' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er.

Jeg bruger selv produkter fra to forskellige MLM virksomheder; men bliver ikke helt hype over effekten, hvor mange kan nærmest virker helt høje over, hvad denne vitaminpille har gjort for dem.
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:24

Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy Det er vel ingen hemmelighed at indenfor alle MLM virksomheder, der handler med ''funktionelle fødevarer'', er forhandleren selv, hans egen bedste kunde! Hvad bl.a Herbalife forhandlere ikke kaster i hovedet af egne varer, er helt utroligt. Og ingen tvivl om, at vi i dagens Danmark mangler vitaminer, mineraler, antioxidanter osv. men... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af ''funktionelle fødevarer'' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er. Jeg bruger selv produkter fra to forskellige MLM virksomheder; men bliver ikke helt hype over effekten, hvor mange kan nærmest virker helt høje over, hvad denne vitaminpille har gjort for dem.

Rigtigt placebo-effekten er skyhøj hos repræsentanterne selv.

ACN Danmark A/S har elimeneret placebo-effekten på vores produkter - vores serviceydelser indenfor telefoni er af samme kvalitet og sikkerhed som TDC, Tele2 og Telia m.m. - MEN jeg vil påstå at vores kundeservice er en anelse bedre, da man PERSONLIGT kender sin "tele-konsulent".

Jeg har været ude hos kunder, som betalte for alle mulige og umulige serviceydelser hos TDC, som de IKKE havde brugt i mange år. Fx Duet-aftale mellem fastnettelefon og mobiltelefon på trods af at de IKKE havde nogen mobiltelefon - meget mærkeligt...!?

Funktionelle fødevarer er og bliver KOSTTILSKUD - uden effekt på noget som helst - og hvis man påstår andet er det ulovligt.

Så man skal være helt oppe på dupperne med lægemiddel-lovgivningen samt fødevare-lovgivningen som forhandler af kosttilskud for at vide, hvad man må - eller rettere sagt IKKE må...!?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:04

Hæhæhæ... Så ska der sælges og argumenteres for hvilken produktgren der er den mest effektive?

Ka ikke lade være med at smile lidt... især over dit indlæg Lasse... det med rødt du ved...

Så glem alt om spil, gaming, aktier (fiktive aktier...), DVD klubber, 'surf dig glad', poker, parfumer, drøje rengøringsprodukter - og mange andre ligegyldige produktgrupper indenfor Network Marketing / MLM...

Jeg mener gennerelt at "produkter" af høj kvalitét der skaber et gentagende salg, er væsentlige at kigge på, deri er jeg dig absolut ikke uenig...

Men derfra og så til at sige at det kun er wellness industrien der er interesant, er lidt på fod med dem der siger at industrien i sig selv er fup og fiduser... hehehe...

Jeg så for en rum tid tilbage en præsentation af network marketing lavet af brilliant compensation...

De taler om Baby-boomerne, som er den  kundegruppe der skaber de største vækst muligheder inden for NM...

Disse er selvfølgelig blevet mere og mere helse bevidste i løbet af de sidste 10-15 år, hvilket gør at for eksempel Mannatech, Aloevera og Noni har det godt... at Herbal life stadig er i live, er også et godt tegn på dette... hehehe...(selvcensur vedrørende sidstnævntes kompensationsplan hermed udøvet)

NM i sig selv er perfekt positioneret i forhold til at kunne hjælpe BabyBoomerne med en af de ting der ligger dem, hvis ikke mest, så ihvertfald lige så meget som helbredet, på sinde, nemlig: økonomien!

En af de store problemer som Network Marketing, især i Danmark, har stået overfor, er problemet med at "tjene penge sine venner"... Mange af de BabyBoomere jeg har arbejdet med gennem tiden er endt med blot at være forbrugere af de Helse produkter eller service ydelser de startede ud med at bygge netværk omkring...

Lidt bittert  for dem, nu når de endelig troede at de ville kunne nyde deres otium i velstand frem for folkepension... hehehe...

Grunden til at jeg selv er ovenud lykkelig for RiskFreePool er, at mange af disse skuffede individer, pludselig kan få den ekstra skilling på kistebunden, som var en af de motivations faktorer de havde, da de fik en distributør/forhandler status... og det UDEN at behøve at "prække" deres venner noget på!

Mit valg af X-scape basere sig egentlig ikke så meget på boomerne... Jeg ser x-scape som noget en hvilken som helst NM virksomhed kan bruge som mér værdi for deres affiliates, men også som noget de millionvis af networkmarketeers der skal bruge et bæredygtigt alternativ til stormpay (ADVARSEL: stormpay bør ikke benyttes som betalings system... kender Mange der har fået "nappet" deres indestående)  så er der selvfølgelig alle de andre ting de har, som måske vil hvae lidt boomer interesse...  og selvfølgelig er
E-handel kommet for at blive, så på den måde kommer boomerne jo nok til at få det som tiden tikker mod udvikling og mainstream for den branche...

Hmmm... syntes at have tabt tråden...*G* ville have tilføjet noget om at gambling er den mest omsatte vare på nettet... men skidt pyt,
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:18
Dato: 3/17/2006 5:50:21 PM Forfatter: sydbolig.dk

Har selv et af danmarks største online salgssteder af funktionelle fødevarer, og da jeg tidligere har beskæftiget mig med MLM (indtil jeg fandt ud af at det var nemmere, for mig, at tjene penge på den gode gamle måde - billige gode produkter) har jeg også undersøgt markedet for at se om der var nogle MLM firmaer som kunne sælge varer til min kundegruppe til en konkurrence dygtig pris. Det er nu aldrig lykkedes mig at finde et MLM firma som på nogen måde kommer tæt på at sælge til den pris vi og andre ''normale'' sælger varerne til.  Nogle har så selvfølgelig lige tilsat en eller anden fantastisk ingrediens som gør deres produkt helt unikt og 3 gange så dyrt.... selvfølgelig uden nogen form for videnskabeligt bevis for en effekt.

Hvilket online-salgssted referer du til, "sydbolig.dk"?

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:20

Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy ... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af ''funktionelle fødevarer'' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er.

Ved ikke hvordan manuskript-forfattere i amerikanske film rent praktisk MED ORD skriver den handling, hvor en person lader som om han hoster eller nyser - og samtidig får sagt "BULLSHIT!" uden egentlig at have sagt det ;-)

Lasse

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)