Hæhæhæ.... virkeligt seriøst indlæg...
Dato: 3/19/2006 6:43:06 PM
Forfatter: Anton Roy
Dato: 3/19/2006 1:20:19 PM
Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy ... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af 'funktionelle fødevarer' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er.
Ved ikke hvordan manuskript-forfattere i amerikanske film rent praktisk MED ORD skriver den handling, hvor en person lader som om han hoster eller nyser - og samtidig får sagt 'BULLSHIT!' uden egentlig at have sagt det ;-)
Du har ret Lasse - drik et glas juice, tag en vitaminpille og du vil bliver et lykkeligt menneske

Jeg har selv arbejdet med NetworkMarketing og produkter, som jeg vist også har nævnt tidligere i denne debat...
Så jeg kan sagtens forstå Lasse's kommentar om BS... jeg arbejder ikke længere med den direkte markedsføring af produkterne, da jeg ikke lyster at være produkt-pusher... hehehe... men flittig bruger det er jeg sgu...
Der skal ikke den store Einstein til at finde ud af hvor vigtigt det er at suplere kosten... selv min egen læge anbefaler at få nogle GODE kosttilskud... dvs kosttilskud baserede på naturlige råvare... og ikke de billige ofte stribede semisyntetiske...
Du kan selvfølgelig godt kalde virkningen af f.eks. Mannatechs produkter for placebo... men det viser så en hel del om din evne som researcher... hehehe... adskillige læger verden over taler varmt for glyco enæring... og nogle af de sukkerstoffer der er at finde i Mannatechs produkter, finder man også i den juice du desser så højlydt... hehehe... come on, get a grip!
Det kræver sin type at gide arbejde med helsekost produkter herhjemme, eftersom der er så utroligt mange bedrevidende individer der stadig naivt holder fast i den kostpyramide vi blev hjernevasket med i skolen... og den hjerne vask forekom på trods af at der allerede for 30-40 år siden blev slået alarm om nærings indholdet i fødevarene..
Tror du det er blevet sundere at spise tomater siden dengang?
Kan i så fald henvise dig til at du prøver at undersøge hvilke dyrknings metoder der bliver brugt for at reducere prisen på f.eks. konventionelt dyrkede tomater og andet...
Hvad jeg selv fandt frem til var ret skræmmende... industridrivhuse der dyrker tomater i rock-uld og tilsætter dem de tre mineraler der skaber væksten... så mangler der lige de +77 andre der gør at dit maskineri fungere... heh...

Til dem der læser dette debat indlæg, som står og kigger på at starte op med MLM/Networkmarketing/AffiliateMarketing:
Når du vælger
virksomhed, så husk at kigge på hvilke "absolutte" trends der er igang eller er lige ved at gå igang... Helse er en "absolut"
trend, dvs. en trend der er kommet for at blive... fordelen ved at gå ind i en virksomhed der arbejder med helse er, at flere og flere smider snæversynet og den hjernevaskede attitude, og giver sig i kast med at tage deres helbred seriøst...
Der er MANGE udbydere på markedet... Nogle fokusere på at være unikke på den ene eller den anden måde.
Nuskin for eksempel, har købt patentet på en maskine der går ind og måler ens helbreds status... vile ikke personligt anbefale at begynde at arbejde med dem for pengene... hehehe... det har nok noget at gøre med min erfaring omkring deres bonus system... men deres kosttilskud VIRKER BIGTIME!