Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor er wellness og Funktionelle fødevarer et Network Marketing hit

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/18/2006 12:24:15 PM Forfatter: www.AcnMobile.com

Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy Det er vel ingen hemmelighed at indenfor alle MLM virksomheder, der handler med ''funktionelle fødevarer'', er forhandleren selv, hans egen bedste kunde! Hvad bl.a Herbalife forhandlere ikke kaster i hovedet af egne varer, er helt utroligt. Og ingen tvivl om, at vi i dagens Danmark mangler vitaminer, mineraler, antioxidanter osv. men... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af ''funktionelle fødevarer'' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er. Jeg bruger selv produkter fra to forskellige MLM virksomheder; men bliver ikke helt hype over effekten, hvor mange kan nærmest virker helt høje over, hvad denne vitaminpille har gjort for dem.

Rigtigt placebo-effekten er skyhøj hos repræsentanterne selv.
ACN Danmark A/S har elimeneret placebo-effekten på vores produkter - vores serviceydelser indenfor telefoni er af samme kvalitet og sikkerhed som TDC, Tele2 og Telia m.m. - MEN jeg vil påstå at vores kundeservice er en anelse bedre, da man PERSONLIGT kender sin ''tele-konsulent''.

Det er jo ikke repræsentanten der rent praktisk foretager evt. ændringer i det system ACN har (adresse-ændringer, betalingsændringer osv.); med mindre I er blevet så hightech I hver især har adgang til samtidig funktioner ;-)

Jeg HAR været kunde hos ACN - produktet og pris var jeg udmærket tilfreds med - intet at sætte en finger på - men den såkaldte "kundeservice" jeg oplevede, da jeg endelig skulle bruge den var da ren Anders And (DOG, vil jeg indskyde, ligger det et par år tilbage).

Lasse

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:43
Dato: 3/19/2006 1:20:19 PM
Forfatter: Lasse Burholt

Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy ... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af 'funktionelle fødevarer' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er.

Ved ikke hvordan manuskript-forfattere i amerikanske film rent praktisk MED ORD skriver den handling, hvor en person lader som om han hoster eller nyser - og samtidig får sagt 'BULLSHIT!' uden egentlig at have sagt det ;-)

Du har ret Lasse - drik et glas juice, tag en vitaminpille og du vil bliver et lykkeligt menneske
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:35

Hæhæhæ.... virkeligt seriøst indlæg...

Dato: 3/19/2006 6:43:06 PM Forfatter: Anton Roy
Dato: 3/19/2006 1:20:19 PM Forfatter: Lasse Burholt

Dato: 3/18/2006 11:32:06 AM Forfatter: Anton Roy ... Jeg tror nok at placeboeffekten for alvor slår ind, når forhandlere af 'funktionelle fødevarer' skal fortælle om hvor fremragende deres produkter er.

Ved ikke hvordan manuskript-forfattere i amerikanske film rent praktisk MED ORD skriver den handling, hvor en person lader som om han hoster eller nyser - og samtidig får sagt 'BULLSHIT!' uden egentlig at have sagt det ;-)

Du har ret Lasse - drik et glas juice, tag en vitaminpille og du vil bliver et lykkeligt menneske

Jeg har selv arbejdet med NetworkMarketing og produkter, som jeg vist også har nævnt tidligere i denne debat...
Så jeg kan sagtens forstå Lasse's kommentar om BS... jeg arbejder ikke længere med den direkte markedsføring af produkterne, da jeg ikke lyster at være produkt-pusher... hehehe... men flittig bruger det er jeg sgu...
Der skal ikke den store Einstein til at finde ud af hvor vigtigt det er at suplere kosten... selv min egen læge anbefaler at få nogle GODE kosttilskud... dvs kosttilskud baserede på naturlige råvare... og ikke de billige ofte stribede semisyntetiske...
Du kan selvfølgelig godt kalde virkningen af f.eks. Mannatechs produkter for placebo... men det viser så en hel del om din evne som researcher... hehehe... adskillige læger verden over taler varmt for glyco enæring... og nogle af de sukkerstoffer der er at finde i Mannatechs produkter, finder man også i den juice du desser så højlydt... hehehe... come on, get a grip!

Det kræver sin type at gide arbejde med helsekost produkter herhjemme, eftersom der er så utroligt mange bedrevidende individer der stadig naivt holder fast i den kostpyramide vi blev hjernevasket med i skolen... og den hjerne vask forekom på trods af at der allerede for 30-40 år siden blev slået alarm om nærings indholdet i fødevarene..
Tror du det er blevet sundere at spise tomater siden dengang?
Kan i så fald henvise dig til at du prøver at undersøge hvilke dyrknings metoder der bliver brugt for at reducere prisen på f.eks. konventionelt dyrkede tomater og andet...
Hvad jeg selv fandt frem til var ret skræmmende... industridrivhuse der dyrker tomater i rock-uld og tilsætter dem de tre mineraler der skaber væksten... så mangler der lige de +77 andre der gør at dit maskineri fungere... heh...

Til dem der læser dette debat indlæg, som står og kigger på at starte op med MLM/Networkmarketing/AffiliateMarketing:

Når du vælger virksomhed, så husk at kigge på hvilke "absolutte" trends der er igang eller er lige ved at gå igang... Helse er en "absolut" trend, dvs. en trend der er kommet for at blive... fordelen ved at gå ind i en virksomhed der arbejder med helse er, at flere og flere smider snæversynet og den hjernevaskede attitude, og giver sig i kast med at tage deres helbred seriøst...

Der er MANGE udbydere på markedet... Nogle fokusere på at være unikke på den ene eller den anden måde.

Nuskin for eksempel, har købt patentet på en maskine der går ind og måler ens helbreds status... vile ikke personligt anbefale at begynde at arbejde med dem for pengene... hehehe... det har nok noget at gøre med min erfaring omkring deres bonus system... men deres kosttilskud VIRKER BIGTIME!
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 00:30
For det første... Jeg har også arbejdet med MLM og ''helse'' produkter - og jeg kan ikke forstå Lasse''s kommentar om BS. Hvad siger det os?!? Vi har måske haft forskellige oplevelse og erfaring? Men læg venligst mærke til at jeg skrev: JEG TROR... Jeg generaliserede ikke til den gængse opfattelse. Men du er da velkommen til at skrive: ''Jeg tror ikke...''

For det andet... Jeg har aldrig nævnt, man ikke skulle tage kosttilskud (som før skrevet og nu igen - jeg gør det selv, bl.a Mannatechs, også før de officielt kom til Danmark)

For det tredje... Det siger INTET om mine evner som researcher! I hvilken sammenhæng til ''andre forhandleres håndtering af deres forretning'', burde det være mig nødvendigt, at researche produkterne. Det jeg taler om er, hvordan de bliver solgt, af forhandleren! Det har absolut intet at gøre med om glyco ernæring eller proteinpulver virker eller ikke virker; men har alt at gøre med (min mening), hvordan mange forhandlere bliver helt høje på den virkning deres produkter har haft på dem. Spinningscyklen og militærstøvlerne har også haft en rigtig god effekt på mit helbred. Det er kombinationen af mange faktorer, der gør en god fysiske og mentale form... ikke kun pulver, piller, juice eller ambrotose; men OGSÅ pulver, piller, juice eller ambrotose.

For det fjerde... Jeg desser ingenting - og hvis jeg gjorde, så slet ikke højlydt!?! Jeg var sådan set kun uenig med synspunktet om, at helse produkter er det eneste ''rigtige'' marked indenfor MLM. Og kommetaren: Come on get a grib??? Forstår jeg ikke, uddyb venligst.

For det femte... Nej, jeg tro ikke tomater er blevet sundere, den vil jeg heller ikke citeres for at have sagt.

Mvh. Anton

PS. Lad mig slå fast igen, jeg betvivler ikke effekten af nogle ''helse'' produkter fra nogle MLM virksomheder og slet ikke Lasse''s networkings evner - bare så vi er enige!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:14

Humorous animation that demonstrates the ridiculousness of treating diseases with drugs

19. marts 2006

Welcome to the Town of Allopath," a humorous flash animation critical of conventional medicine, was announced by Dr. Joseph Mercola this week (www.Mercola.com). Based on the health fable authored by Mike Adams (www.NewsTarget.com), the animation explores the demise of an accident-prone town that resorts to treating the symptoms of traffic accidents (skid marks) rather than their causes.

It may be viewed at http://lasseburholt.blogspot.com/2006/03/ridiculousness-of-treating-diseases.html

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:31

Fint svar på tiltale...

Dato: 3/20/2006 12:29:41 AM Forfatter: Anton Roy
...For det fjerde... Jeg desser ingenting - og hvis jeg gjorde, så slet ikke højlydt!?! Jeg var sådan set kun uenig med synspunktet om, at helse produkter er det eneste 'rigtige' marked indenfor MLM. Og kommetaren: Come on get a grib??? Forstår jeg ikke, uddyb venligst....

Oversættelse: Come on, get a grib = kom på, få en grib... hahaha... ej undskyld...  det var en hentydning til at få tonen op på et højere plan... jeg tænker her på den kommentar du fyrede af... :
"Du har ret Lasse - drik et glas juice, tag en vitaminpille og du vil bliver et lykkeligt menneske "

Ka godt være jeg er lidt sart eller slet ikke så ironien (hvis det var det, det var)...
syntes ofte tonen her i nwm forummet har været præget af usaglige indlæg fra snævertsynede individer...

Vil dog tilføje at du med dit svar på mit indlæg PÅ INGEN MÅDE længere kan sættes i den kategori.. så sagt på en anden måde:

UNDSKYLD at jeg misforstod dine indlæg...

Jeg kan udover det se at vi faktisk er rørende enige...

Lasse, jeg er da lidt nysgerrig for at høre hvad dit formål var med denne tråd...? *g*
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 16:44
Vi er nok meget enige! Og jo, det var ironisk - jeg har PM''et lidt med Lasse, derfor ;)
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:20

Ja vitaminpiller er altid godt..;-)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:08

hej Lasse

god tråd du har startet, og husk du har kaffe til gode.Smile

snakkes mvh

Karsten aagaard

www.agel.com

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:38

Hej Karsten!

Ja debat fremmer forståelsen men er denne tråd ikke lidt gammel syntes du ?

Hilsen john  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)