|
Exclusive all around.
|
SecurityTrans CargoSecure |
Jeg tror det oprindelige indlæg er gået i glemmebogen. Ikke en eneste form for response er er der givet sidden André og Anders eftersøgte et navn. Det virker på mig utrolig useriøst. |
Jeg kan kun give Mads fuldstændig ret. Synes de sku skamme sig. De får aldrig lov til at ekspedere nogen forsendelse for mig. |
Kunne man egentlig på nogen måde - teoretisk set - sagsøge de to trådstartere hvis man om et halvt år ser et transformfirma med et navn af dem vi har foreslået her i tråden med de to trådstartere som ejere? Bare rent teknisk? Vh Søren |
Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.
Hej Fast Track Sped (FTS) |
ssaver
Hej Hvad med at bruge en kombination af jeres efternavne? Nu ved jeg ikke hvad de er, men det udstråler noget seriøst bare at bruge efternavnet og evt. noget mere. F.eks.: Jensen & Co. European Shipping Eller bruge forbugstaverne i jeres efternavne: J&T Shipping Eller kun jeres efternavne: Jensen & Toft Der udover ville jeg krydere det med et lille slogan. F.eks. Jensen & Toft Det lyder måske ikke så "smart" som nogle af de andre forslag. Men troværdigheden er for mig at se en del størrere. Jeg ville ALDRIG ringe til "World Bedst Shipping", "TheTransportGuys" eller "TransDeLux" for den sags skyld. Det lyder i mine øre som noget upersonligt, der kun er til for at tjene penge. Så har I nogle specielle efternavne, ville jeg klart bruge dem. Eller en sammen sætning af dem, hvis de er mere almindelige. Et godt eksempel på at efternavn virker er, hele danmarks stolthed Mærks. Mvh Anders |
Sjovt som den her tråd bliver ved med at poppe op et par gange om ugen. Der har intet svar været fra trådstarters side, og det lader ikke til der kommer det. Men det er dælme mange gode forslag der er kommet efterhånden... God første (og sidste?) påskedag! Søren |
Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.