Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til firmanavn - dusør gives!

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

firmahuset:

Hej

vi søger et firmanavn til speditions og transportfirma som skal kunne identificere følgende tanker.....gerne i firmanavnet..

- troværdig - kvalitet - levering til tiden - dokumenteret kvalitet - alle opgaver løses til ug - best in class operatør - operationelt arbejdes der primært i Europa - firmaet har hjemme i Danmark, men fillialer i det øvrige Skandinavien......

svær opgave...det vi ønsker er overordnet et firmanavn der signalerer ovennævnte og som kan bruges på Skandinavisk plan men også kunne give mening og forståelse på europæisk plan.

Dusør gives ved virksomhedsregistrering hos Erhvervs -og Selskabsstyrelsen kr. 4500,-

Glæder os meget til at modtage jeres konstruktive forslag.

André og Anders
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:17

Exclusive all around.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:16

SecurityTrans

CargoSecure

/Claus Wøbbe

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:04

Jeg tror det oprindelige indlæg er gået i glemmebogen.

Ikke en eneste form for response er er der givet sidden André og Anders eftersøgte et navn.

Det virker på mig utrolig useriøst.

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:11

Jeg kan kun give Mads fuldstændig ret. Synes de sku skamme sig. De får aldrig lov til at ekspedere nogen forsendelse for mig.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:14

Kunne man egentlig på nogen måde - teoretisk set - sagsøge de to trådstartere hvis man om et halvt år ser et transformfirma med et navn af dem vi har foreslået her i tråden med de to trådstartere som ejere? Bare rent teknisk?

Vh Søren

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:07

nææ 

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:38

Hej

Fast Track Sped  (FTS)

ssaver

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:53

Hej

Hvad med at bruge en kombination af jeres efternavne? Nu ved jeg ikke hvad de er, men det udstråler noget seriøst bare at bruge efternavnet og evt. noget mere. F.eks.:

Jensen & Co. European Shipping
Jensen & Co. Skandinavian Shipping

Eller bruge forbugstaverne i jeres efternavne:

J&T Shipping
J&T European Shipping
J&T Skandinavian Shipping

Eller kun jeres efternavne:

Jensen & Toft

Der udover ville jeg krydere det med et lille slogan. F.eks.

Jensen & Toft
- European Road Shipping (eller noget der minder om)

Det lyder måske ikke så "smart" som nogle af de andre forslag. Men troværdigheden er for mig at se en del størrere. Jeg ville ALDRIG ringe til "World Bedst Shipping", "TheTransportGuys" eller "TransDeLux" for den sags skyld. Det lyder i mine øre som noget upersonligt, der kun er til for at tjene penge.

Så har I nogle specielle efternavne, ville jeg klart bruge dem. Eller en sammen sætning af dem, hvis de er mere almindelige. Et godt eksempel på at efternavn virker er, hele danmarks stolthed Mærks.

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:21

Sjovt som den her tråd bliver ved med at poppe op et par gange om ugen. Der har intet svar været fra trådstarters side, og det lader ikke til der kommer det.

Men det er dælme mange gode forslag der er kommet efterhånden...

God første (og sidste?) påskedag!

Søren

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)