Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fair pris for en hjemmeside....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

5.000-10.000DKK vil jeg mene. Dog er den på ingen måder søgemaskineoptimeret, hvilket ikke er så godt.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:46

Det kommer jo an på mange ting... Så jeg vil ikke komme med nogen pris umiddelbart. Der kan jo ligge en masse bagved, som vi ikke kan se på selve siden :-)

Jeg ved ikke selv så meget om søgeoptimering - men jeg synes ikke det i sig selv kan bruges som argument for om resultatet er godt/dårligt. Måske er der blevet advaret imod det, måske ikke?

Kort sagt; jeg kan ikke svare på dit spørgsmål ud fra de ting der er oplyst.

Hvad har i fået leveret og under hvilke omstændigheder? Har det været en slags haste-opgave, er det incl. en form for cms, hvad med vedligeholdelse eller fremtidige tiltag, er det med i prisen, ... Der kan jo have været mange ting med i "pakken", som ikke umiddelbart fremgår af siden :-)

Mvh.
Mads Agersten

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:47

Det er jo ikke andet end et galleri med et pænt design. Jeg er enig i en 5-10.000 alt afhængig hvor professionelt firma du har kørt i stilling :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:42

Hej

Personligt vil jeg mene at 5-10.000 er meget lavt sat. I har jo fuldstændig ret i, at det drejer sig meget om forudsætningerne. Men mit umiddelbare skud fra hoften vil være et sted imellem 10 og 20.000

Men det undrer mig meget, at I ikke har aftalt en prisramme på forhånd. Men det ved I så til næste gang :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)